ما ایرانی ها کلا انسان های خوش اقبالی هستیم، چون همیشه گزینه های زیادی روی میز داریم برای تمام اموراتمان در زندگی! یکی از این مسائل مرگ است! با هم چند گزینه را مرور می کنیم!
ما ایرانی ها کلا انسان های خوش اقبالی هستیم، چون همیشه گزینه های زیادی روی میز داریم برای تمام اموراتمان در زندگی! یکی از این مسائل مرگ است! با هم چند گزینه را مرور می کنیم!

1-بدنگاه:
تصور کنید پشت چراغ قرمز قرار دارید و در فکر قرض های نداده و انصراف از یارانه هایتان هستید! در همین حین به راننده  ماشین کناری که فرد جوان و خوش هیکل پفکی هست ناخودآگاه خیره شدید! غافل از اینکه چند ثانیه بعد شما می‌میرید!
به همین راحتی! چون آن فرد پفک هیکل فکر می کند شما دارید با نگاهتان او را مورد تمسخر قرار می‌دهید، پس، از ماشین پیاده شده و با یک قفل فرمان شیشه ماشینتان را شکسته و شما برای دفاع از خود پیاده می شوید و می‌میرید!

نکته: این مرگ می تواند تصویر شما را بسرعت در تمام شبکه های اجتماعی منتشر کند!

2-هوامرگا:
اصلا این نوع مرگ ربطی به سوار بر هواپیما بودن ندارد، شما داخل خودرو قرار دارید و دارید در اتوبان رانندگی می کنید ناگهان می‌میرید! باز هم که دارید تعجب می کنید؟ خیلی ساده است، در این لحظه یک خودروی زانتیا از لاین مخالف شما پرواز می کند و با صورت به ماشین شما برخورد می کند، شما حتی کمربند هایتان هم دو دور دورتان بسته اید! اما راهی ندارد جز اینکه می می‌میرید!

مورد داشته ایم طرف داشته با خیاردش می رفته ناگهان عابری از روی پل عابر به پایین می پرد برای خود کشی،اما چون بدنه ی خیارد خیلی نرم و مهربان است طرف زنده مانده و راننده ی خیارد در دم جان خود را از دست داده!
 

3-خوردن شیر یا آب:
این دو ماده سمی و سرطان زا در هرخانه ای بلکه محیطی می توان پیدا کرد. این مواد خطرناک که شایعاتی در مورد مفید بودنشان شنیده شده می تواند باعث مرگ تدریجی و لذت بخشی برای شما شود. گفته ها حاکی از این است که سیگار و مواد مخدر از نظر سلامتی امتیاز بالاتری نسبت به خوردن برخی لبنیات دارند. البته یکی از مسئولین چند وقت پیش با جدیت گفته بود روی جلد این محصولات هم نوشته شود خطرناک و تهیه شده از مواد مضر، انتخاب را به عهده مشتری بگذارید.
اگر قصد محو کردن دشمنی از صفحه روزگار را دارید روزانه یک لیوان شیر یا یک لیوان آب را به وی داده و با خنده ای شیطانی صحنه را ترک کنید. قت داشته باشید که شیرش حتما پرچرب باشد!

4-نفس کُش!
شما روزانه، کافی است 30 دقیقه در مرکز شهر ورزش کنید اگر نشد، با سرعت بدوید، نشد راه بروید، نشد حضور پیدا کنید، اگر اینقد انسان ... هستید پنجره را حداقل باز کنید! تا پس از گذشت یک هفته تمام عناصر جدول مندلیوف را در بدن خود پیدا کنید و یک جنازه با ارزش را از خود به یادگار گذاشته تا شاید بشود اورانیوم و طلا هم از آن اکتشاف کرد. این روش در شهرستان ها و روستا ها اصلا توصیه نمی شود چون نتیجه عکس دارد و بیشتر عمر می کنید.

5. 20:30 یا گفتگوی ویژه خبری:
این روش که به پارگی دهان بر اثر خنده زیاد هم مشهور است وقتی رخ می دهد که فرد با خبرها و یا صحبت هایی مواجه می شود که قبول تحصیل در دانشگاه ایرانیان برایش راحت تر است تا قبول آنها!

6-اسکامردنیا:
این روش خیلی درد دارد چون می سوزید! به این ترتیب که نیمه های شب است و شما در خواب خوش هستید، که ناگهان برف پاک کن اتوبوس در می رود و می افتد زیر چرخ جلو سمت چپ، لاستیک منفجر می شود و آب سرد کن اتوبوس اتصالی می کند و شما می میرید! البته پس از 15 دقیقه مغز پخت شدن!

نکته: پیشنهاد می کنیم پیاده به مسافرت بروید امن تر است تا با خیارد یا اتوبوس یا هواپیما!




گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir

مطالب جالب دیگر:
دختری که بخاطر بیماری صورتش از هم پاشیده است! + عکس
مقایسه Xperia Z2 با Galaxy s5 در زمینه ضد آب بودن
باور می کنید این همه آدم سرشناس چپ دست باشند؟ از آنجلینا جولی تا بیل گیتس! عکس
ماجرای عجیب مرد ایرانی که 15سال از همسرش کتک میخورد و...!!
عکس هایی از بازیگر بزرگ هالیوود رابین ویلیامز