من متولد 29 دی‌ماه سال 1369 هستم و...
 

روشا خواهر نیوشا - دانشجوی زبان

من متولد 29 دی‌ماه سال 1369 هستم و در دبیرستان، گرافیك خواندم، در حال حاضر دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی هستم.
كار هنری را با گرافیك آغاز كردم. اما زمانی كه 12 ،13 ساله بودم و نیوشا وارد سینما شد، به صورت ناخودآگاه وارد این موضوع شدم. این اولین بار است كه با جایی حرف می‌‌زنم، درباره خودم باید بگویم بسیار انسان آرامی هستم شاید در ظاهر با شیطنت رفتار كنم اما هیچ‌وقت بچه‌گانه فكر نمی‌‌كنم.
دوست دارم در كاری كه انجام می‌‌دهم كسی از من توقع نداشته باشد. بر خلاف ظاهرم بسیار احساساتی هستم. از جایگاه نیوشا در سینما خیلی راضی و خوشحال هستم.
دوستانی هستند كه به من خیلی لطف دارند مثلا اگر طرفدار نیوشا هستند، طرفدار من هم می‌‌شوند، چون كسی فعلا از من كاری ندیده است. فقط شنیده‌اند كه «روشا ضیغمی» یك فیلم بازی كرده اما امیدوارم در آینده مردمی كه الان مرا به خاطر خواهرم دوست دارند بیشتر به خاطر خودم دوست داشته باشند.
 
 

آینده روشا، خواهرم

به عنوان یك خواهر بزرگتر آینده روشا برای من بسیار پراهمیت است. روشا خودش هم می‌‌داند كه هیچكس در دنیا نه به اندازه من به او علاقه دارد نه برای آینده‌اش نگران است. حتی شاید جاهایی من از پدر و مادرم بیشتر نگران روشا باشم. رابطه من و روشا نه خواهرانه است و نه مادرانه، یك رابطه دوستانه است با حس مادرانه و خواهرانه. از این‌كه روشا اینگونه وارد حرفه سینما شده خیلی خوشحالم چون دوست ندارم بگویند خواهر نیوشا ضیغمی است برای خودش جایگاهی دارد. نه اصلا اینطور نیست روشا گرافیك خوانده و با طراحی لباس هم اكنون وارد سینما شده و كار بازی را از سكانس‌های كوچك آغاز كرده و این برای من خوشایند است. من تا به حال بی‌ربط از روشا حمایت نكرده‌ام و نگفتم چون خواهر من است باید به پشتوانه اعتبار من وارد این حرفه شود، بلكه جاهایی هم بوده است كه من روشا را حمایت نكردم تا مستقل بتواند از پس كارهایش بر بیاید، ولی نمی‌‌توانیم از این فاكتور بگیریم كه من خواهر روشا هستم. دوست ندارم برچسب این‌كه «خواهر نیوشا ضیغمی است» به روشا چسبانده شود چون خیلی از آدم‌ها اینگونه نابود شده‌اند كه طرف پسر فلانی است، خواهر فلانی است. ترجیح می‌‌دهم «روشا» خودش به این جایگاه برسد تا این‌كه من برایش كاری كنم.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: ksabz.net
 
مطالب جالب دیگر:
این خانم روی نیمکت تیم فوتبال چه سمتی دارد؟! + عکس
عکس: لحظه آتش گرفتن سرباز آمریکایی!
خاص ترین سوپر اسپرت جهان! + عکس
عجیب و غیرقابل باور برای یک پسر!! + عکس
کشف دوربین مخفی در حمام و اتاق خواب دو دختر دانشجو! + عکس
 
عکس: انواع حجاب مخصوص زنان