از ۸ سالگی وارد جهان خوانندگی شد، با حمایت‌های پدرش اولین آلبوم استودیویی خود را در ۱۵ سالگی منتشر کرد. یکی از دلایل موفقت نانسی همکاری بدون حاشیه با مدیر عامل شناخته شده و موفق خود به نام...

نانسی نبیل عجرم در  ۱۶ مه ۱۹۸۳ در اشرفیه، بیروت(لبنان) به دنیا آمد. او خواننده مشهور موسیقی پاپ لبنان و سفیر حسن نیت یونیسف است. از ۸ سالگی وارد جهان خوانندگی شد، با حمایت‌های پدرش اولین آلبوم استودیویی خود را در ۱۵ سالگی منتشر کرد. یکی از دلایل موفقت نانسی همکاری بدون حاشیه با مدیر عامل شناخته شده و موفق خود به نام جیجی لامارا است . نخستین آلبومش در سال ۱۹۹۸ منتشر شد به نام محتاج لک و پس از آن آلبوم شل عیونک را در سال ۲۰۰۱ منتشر کرد. آلبوم «یا سلام» در سال ۲۰۰۳ و آلبوم اه و نص را در سال ۲۰۰۴ و نیز آلبوم یا طب طب را در سال ۲۰۰۶ روانه بازار موسیقی کرد، سپس در سال ۲۰۰۷ اولین آلبوم کودکان خود را به نام شخبط شخابیط منتشر کرد. در سال ۲۰۰۸ آلبوم بتفکر فی ایه؟ و در سال ۲۰۱۰ آخرین آلبوم خود به نام ۷ منتشر کرد.

http://www.seemorgh.com/uploads/kqsqmrtpb8zb2490e6l.jpg


در سال ۲۰۰۸ نانسی جایزه World Music Award را به خود اختصاص داد و عنوان جوان‌ترین خواننده عرب WMA کسب کرد. نانسی اولین و تنها اسپانسر و سخنگوی زن کوکا کولا در خاور میانه‌است. توسط بسیاری از صاحب نظران نانسی به عنوان نماد موسیقی عربی شناخته شده‌است همچنین نانسی در هفته نامه نیوزویک و برنامه اپرا وینفری به عنوان یکی از تاثیر گذارترین و با نفوذترین شخصیت‌های خاورمیانه انتخاب شده‌است.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

مطالب جالب دیگر:

لباس طلایی آنجلینا جولی در جشنواره برلین! + عکس
چاق ترین زن در کل تاریخ جهان؛ ۷۲۷ کیلوگرم!! + عکس
اجبار سربازان آمريكايي به نوشيدن خون و دل و روده مار در تایلند! + عکس
مازراتی کوبانگ یک زیبای شاسی بلند! + عکس
زن ماساژور معروفی که دست ندارد اما با پا ماساژ می دهد!! + عکس