بهرام رادان در گفتگویی رادیویی با سیدعلی ضیاء از تلاش برای جمع کردن گروهی از هنرمندان در راستای تأمین هزینه جراحی پلاستیک کودکان آسیب دیده شین آباد و پیرانشهر خبر داد...

بهرام رادان در گفتگویی رادیویی با سیدعلی ضیاء از تلاش برای جمع کردن گروهی از هنرمندان در راستای تأمین هزینه جراحی پلاستیک کودکان آسیب دیده شین آباد و پیرانشهر خبر داد.
بهرام رادان بازیگر سینمای ایران در گفتگویی تلفنی با سیدعلی ضیاء چهارشنبه 27 دی ماه در رادیو جوان حضور پیدا کرد. وی که این روزها در کانادا به سر می‌برد در سخنانی گفت: اینجا هوای گرم‌تری از تهران دارد. در حالی که شنیده‌ام پایتخت حسابی سرد است. اما ما اینجا آفتاب داریم و هوا بهاری است.
مجری به همین بهانه ادامه سخن را به سمت سرمای آذربایجان شرقی و آزار هموطنان آذری هدایت کرد و رادان درباره طرح‌هایش در این خصوص توضیح داد: با دیدن یک برنامه تلویزیونی طرحی به ذهن من رسید. در آن برنامه پنج هزار جراح پلاستیک مجمعی تشکیل داده و به آفریقا رفتند. آنها کودکانی که به هر دلیل دچار تغییر شکل در صورت شده بودند را به صورت رایگان تحت جراحی قرار دادند.
وی ادامه داد: در مصاحبه‌ای با یکی از جراحان خواندم که او گفته بود: "45 دقیقه بیشتر برای من این کار طول نمی‌کشد اما یک زندگی به این کودک می‌دهم و او را به اجتماع برمی‌گردانم". دو حادثه شین آباد و پیرانشهر نیز در مجموع 20 تا 30 کودک را مجروح کرد و من فکر کردم ما می‌توانیم از انجمن جراحان پلاستیک درخواست درمان آنها را داشته باشیم و هزینه بیمارستان و تجهیزات پزشکی را از طریق جمع شدن اهالی ورزش، هنر و مردم خیر تأمین کنیم.
بهرام رادان یادآور شد: همانطور که می‌دانید ما در جراحی پلاستیک رتبه اول را داریم و حتی مردم از کودکی به اینطور جراحی‌ها علاقه نشان می‌دهند. بنابراین ایرادی ندارد که چند تن از پزشکان دست به کار شده و اقداماتی برای بازگشت این کودکان به اجتماع داشته باشند. آنها فردا بزرگ می‌شوند و به این مملکت کمک می‌کنند.
این بازیگر سینما تصریح کرد: ما تا کی می‌خواهیم منتظر بنشینیم که وزرا برایمان کاری کنند؟ نمی‌کنند ایراد ندارد. ما باید خودمان دست به دست هم دهیم و سهمی در پیشرفت مملکتمان داشته باشیم.
در ادامه ضیاء به درخواست چند تن از جراحان پلاستیک برای درمان کودکان مرودشت اشاره کرد که حاضرند بدون دستمزد کار کنند اما نیازمند تأمین تجهیزات هستند.

ستاره سینمای ایران نیز در این راستا توضیح داد: به فکر این هستم که چند نفر را دور هم جمع کنم. پیغام‌هایی نیز برای چند نفر فرستاده‌ام اما اسم نمی‌برم تا کسی در معذوریت نیفتد. پس از تشکیل یک جمع از هنرمندان و ورزشکاران، می‌توانیم کمک‌های مردمی را نیز جذب کرده و با یک همت بالا برای این کودکان کاری کنیم و خودمان لذتش را ببریم.
همچنین رادان اعلام کرد به زودی به ایران برمی‌گردد و در صورتی که چوب لای چرخ کار گذاشته نشود، عیدی این کودکان در نوروز 92 درمانشان خواهد بود.
حمید عسگری خواننده پاپ نیز که در این گفتگو شرکت داشت، نسبت به این کار خیر ابراز آمادگی کرد.
رادان از این موضوع استقبال کرده و گفت: قرار است همه دست به دست هم دهیم و پروژه همت عالی را کلید بزنیم.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: 24onlinenews.ir

مطالب جالب دیگر:
لنزهای طبی مجهز به صفحه نمایش ال سی دی!! + عکس
شکیرا ایرانی از آب درآمد! + تصاویر پدر و مادر ایرانی شکیرا
گوسفند 5شاخ در ایران! + عکس