مریم حیدرزاده که گویا به کسی قول داده که حتما باید نوبل بگیرد، درباره آثار خود عنوان می کند: «تاکنون دو آلبوم و 10 کتاب منتشر کرده ام و الان هم مشغول نوشتن یک کتاب نثر هستم....
مریم حیدرزاده بیشتر به واسطه اشعار خود در دهه 70 و ترانه شدن برخی از آنها در میان خواننندگان به شهرت رسید. این روزها وی نمایشگاهی از نقاشی های آبرنگ برپا کرده است و در حضور مردم به نقاشی می پردازد.
حیدرزاده از کتاب جدیددر آستانه انتشاری نام برده است که قرار است به 8 زبان ترجمه شود. حیدرزاده در این مصاحبه عنوان کرده است که مصمم است جایزه نوبل را با اثر بعدی که به 8 زبان دنیا منتشر خواهد شد از آن خود کند.

به کسی که دوستش دارم قول دادم نوبل بگیرم!
مریم حیدرزاده که گویا به کسی قول داده که حتما باید نوبل بگیرد، درباره آثار خود عنوان می کند: «تاکنون دو آلبوم و 10 کتاب منتشر کرده ام و الان هم مشغول نوشتن یک کتاب نثر هستم. همچنین در حال رایزنی هستیم تا این کتاب به هفت یا هشت زبان زنده دنیا ترجمه شود. البته با وجود آنکه ممکن است بقیه اسم آن را اعتماد به نفس کاذب بگذارند اما به کسی که او را دوست دارم، قول داده ام برایش جایزه نوبل بگیرم. من به کسی که عزیزترین موجود زندگی ام است، قول داده ام و یک متولد آبان اگر سرش برود، قولش نمی رود.»
هوشنگ ابتهاج مشهور به سایه که این روزها به واسطه پرفروش بودن کتاب خاطراتش در مرکز توجه قرار گرفته درباره شعرهای حیدرزاده نظر مثبتی داشته و گفته است: «این دختر حرف های خیلی ساده قشنگی دارد. زبان خیلی ساده و بعضی جاها هم هنرمندانه. من با رغبت به نوارهاش گوش می کنم. بعضی جاها خیلی با قدرت این زبان عامه رو به کار می برده. حرف های ساده نرم و نازکی هست که جامعه خوششون می آد. بعضی جاها قافیه هایی که اختراع می کنه فوق العاده است ...»

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: روزنامه تماشا

مطالب جالب دیگر:
تنبیه عجیب کارمندان کم کار در چین! + عکس
۳ حس معماگونه در مرد‌ها !؟
رقص مسخره آمیز همسر اوباما در یوتیوب بیشترین تعداد بازدید را داشت + عکس