"لائورا اسکرامی" 22 ساله از شهرت و محبوبیت فراوانی در میان مردم لندن برخوردار است. او یک بازیکن راگبی است که در این رشته ورزشی بسیار موفق است و حرفهای زیادی برای گفتن دارد...

"لائورا اسکرامی" 22 ساله از شهرت و محبوبیت فراوانی در میان مردم لندن برخوردار است. او یک بازیکن راگبی است که در این رشته ورزشی بسیار موفق است و حرفهای زیادی برای گفتن دارد. او در کنار بازی در زمین راگبی خواننده نیز هست و صدای فوق العاده زیبایی دارد که طرفداران را بیش از بازیهای او جذب میکند.
او میگوید راگبی یک بازی فوق العاده خشن و مردانه است و معمولا خانمها به خاطر روح لطیف و ظرافت طبعشان کمتر به سمت این بازی جذب میشوند. او اضافه میکند این که گاهی همانند یک دختر معمولی لباسهای مجلسی بپوشد برایش بسیار جذاب است . وی یک دورگه ایتالیایی انگلیسی است و گاهی ترانه هایی به زبان ایتالیایی نیز اجرا میکند.



او در حال حاضر در دانشگاه هنر در رشته موسیقی تحصیل میکند و درحال تهیه سومین آلبوم خود نیز می باشد. او همچنین خود را برای حضور در رقابتهای دوی ماراتن لندن آماده میکند و در رشته های وزنه برداری و ژیمناستیک نیز فعالیتهایی داشته است.
او میگوید نخستین علاقه مندی او در زندگی ورزش است و خوانندگی در مرحله بعدی قرار دارد. وی تاکید میکند انرژی که بعد از یک بازی راگبی در خود احساس میکند بسیار بیشتر از هیجان پس از اجراست

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: pardad.ir

مطالب جالب دیگر:
وقتی که پسر غضنفر, پدرش را دق می دهد! (طنز)
11 بازیگر سرشناس ایرانی که شغل دوم دارند!
شكار هیولای دریایی در نیوجرسی!! + عكس
جزئیاتی خواندنی در مورد طلاق در ایران!