برجی در شهرک قدس, برجی که دور تا دورش را شکل لامپ با دوربین امنیتی ریسه کشیده اند.برجی که فقط ضلع غربی اش یک سختمان است و سه طرف دیگرش آزاد هستند.

برجی در شهرک قدس, برجی که دور تا دورش را شکل لامپ با دوربین امنیتی ریسه کشیده اند.برجی که فقط ضلع غربی اش یک سختمان است و سه طرف دیگرش آزاد هستند.
برجی با یک در پیاده رو از سمت شمال و یک در پارکینگ در شرق و شمال. در شرقی برای ورود به ساختمان است و از در شمالی برای خروج استفاده می کنند. برجی که مثل یک مرکز مهم از آن مراقبت می کنند و حتی پارکبان های هر سه ضلع ساختمان برای امنیت بیشتر در استخدامش هستند.
برج 24 طبقه ای که روی در ورودی اش هیچ نامی نوشته نشده و 22 طبقه عادی و دو طبقه پنت هاوس دارد. این همان برج فوتبالیست هاست. برجی که کارلوس کی روش،سید مهدی رحمتی و محسن بنگر در آن زندگی می کنند.
"خونه آقای مهدی رحمتی تو همین برجه؟" سوال اول همه چیز را خراب می کند. اما این قدر آدرس اشتباه درباره این برج داده اند که حتما باید با این سوال شروع کرد.
مرد نگهبان چهره اش در هم می رود؛"چطور مگه؟" موهای سرش چندان پرپشت نیست. قدش هم کوتاه است. زیر چشمی نگاه می کند. انگار که مچ دزد را گرفته. جوابش نشان می دهد که ادرس درست است. اما کاملا جبهه دارد:"ما اجازه نداریم هیچ اطلاعاتی به شما بدهیم".
سوال دوم  او را کلافه می کند."آقای کی روش هم همین جا زندگی می کنند دیگر؟"
حس وظیفه شناسی در چشم هایش موج می زند:" گفتم که نمی توانم اطلاعات بدهم".سوال درباره خانه محسن بنگر به همان اندازه که متعجبش می کند آرام ترش هم می کند.
لابد فکر می کند همه چیز لو رفته و این اطلاعاتی نیست که بخواهد نگهداری اش کند. با لحن بهتری می گوید:" امرتان را بفرمایید. فقط باید بگویم اجازه نمی دهم برای مصاحبه بالا بروید.قبلا هماهنگ شده هیچ خبرنگاری وارد نشود"



جوانی با تی شرت قرمز و البته بی سیم به دست نزدیک می شود.او هم به تیم نگهبان اضافه می شود." این برج با برج های دیگر فرق می کند. درباره اشخاصی که در اینجا زندگی می کنند هیچ اطلاعاتی نمی دهیم". گرفتن شماره مدیر و چند تماس خیال آنان را راحت می کند و کمی به حرف می آیند. شاید ورود بازیکنان از در پارکینگ باشد.اما نگهبان حتما میهمان های فوتبالیست ها را دیده مخصوصا اینکه فردوسی پور در شب قبل از آن برنامه نود معروف میهمانشان بوده.
نگهبان می گوید:"مهمان ها معمولا از همین در وارد می شوند اما فردوسی پور آن شب از در پارکینگ وارد شد".
اما چه کسی به رحمتی خبر داد که فردوسی پور در ساختمان بوده؟این سوال دوباره شرایط را به هم می ریزد. ظاهرا یکی از نگهبانان باید خود شیرینی کرده باشد و به او خبر داده فردوسی پور در خانه کی روش بوده است.
پیرمردی به جمع میهمانان اضافه می شود. او وقتی شروع به صحبت می کند حسابی جو گیر می شود و از همه جا می گوید.
می گوید:" بنگر از همه خوش برخوردتر است. اگر پرسپولیس برده باشد که خوشحالی اش 10 برابر است.
درباره کروش هم می گوید:" به کی روش سلام می کنیم اما اصلا نگاه هم نمی کند.کلا همیشه از طرفی می رود که کسی نباشد".
یک نگهبان دیگر اما درباره کی روش نظر دیگری دارد:" یک بار به کی روش گفتم hello حالا هر دفعه مرا می بیند علامت پیروزی نشان می دهد.
چرا ستاره ها شهرک قدس را برای زندگی انتخاب می کنند؟
اینجا-منظور شهرک قدس است-مردم فوتبال را از سبد خانواده حذف کرده اند. اینجا کمتر کسی ارتباطی به این ورزش دارد. آدرس برج فوتبالیست ها در شروع خیلی عجیب و غریب بود:"همان برج استیلی اینها" این آدرس اشتباه باعث شد به خاطر برج فوتبالیست ها کل شهرک را دور بزنیم.
اولین نتیجه دور زدن این بود:"مردم ارتباطی با فوتبال ندارند.نگهبان های برج های مختلف وقتی با سوال:"خانه مهدی رحمتی کجاست؟"جوابشان نه بود. و جالب اینکه هیچ کدامشان نمی دانستند مهدی رحمتی کیست!

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: alborznews.net

مطالب جالب دیگر:
شلوار عجیب ریحانا سوژه شد!! + عکس
ساخت کفش برای بزرگ‌ترین پای دنیا! + عکس این پای غول پیکر
مهریه دختران در زمان قاجار چگونه بود؟!
جزئیاتی خواندنی درمورد عادل فردوسی پور؛ از درآمد واقعی تا....
روش ترسناک زنان چینی برای از بین بردن چین و چروک! + عکس