معلوم است جانت جکسون 47 ساله بالاخره از شایعات خنده دار درباره برنامه ریزی "یک مراسم عروسی بسیار بزرگ و مجلل" برای ازدواج با نامزد میلیارد عربش، ویسام المانا 37 ساله ،به تنگ آمده است...

معلوم است جانت جکسون 47 ساله بالاخره از شایعات خنده دار درباره برنامه ریزی "یک مراسم عروسی بسیار بزرگ و مجلل" برای ازدواج با نامزد میلیارد عربش، ویسام المانا 37 ساله ،به تنگ آمده است.
این ستاره پاپ که تاکنون درباره شایعات مختلف درباره برگزاری مراسم ازدواج سکوت کرده بود ، بالاخره افشا کرد که آن دو سال گذشته به صورت خصوصی ازدواج کرده اند!
این زوج در یک بیانیه که بسیار باعث تعجب همگان شد اعلام کردند:"تمام شایعات درمورد یک مراسم عروسی بسیار مجلل اشتباه بوده است. سال گذشته ما در یک مراسم آرام، خصوصی و زیبا ازدواج کردیم. هدیه ازدواجمان به هم نیز شامل کمک به خیریه های کودکان بوده است."
آن دو که تاکنون ارتباطی خیلی بی سرو صدا و بدون حاشیه داشته و قبلا نیز گزارشات مبنی بر ازدواج را رد کرده بودند. ادعا شده بود که آنها در یک مراسم 20 ملیون دلاری با حضور 500 مهمان ازدواج خواهند کرد و 3 ملیون دلار نیز هزینه پرواز مهمانان عروسی به دوحه و قطر را از سراسر دنیا می پردازند.
حتی یک منبع گفته بود:"ویسام یک مراسم عروسی بسیار بزرگ برای ازدواج با جانت خواهد گرفت . مراسمی که بزرگترین مراسم ازدواج قرن نام خواهد گرفت!"

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: niksalehi.com

مطالب جالب دیگر:
عکس جدید دختر آیشواریا رای منتشر شد! + عکس
مرگ ساده و عجیب مردی که ریش 1.5متری داشت!! (مرگ های ساده و مضحک)
در سال «مار 1392» منتظر اتفاقات عجیب باشید!
زن زیبای ایرانی که با مدیریتش در سوئد می درخشد! + عکس
دانشگاهی که هر کسی در مقابل دربش عکس بگیرد ازدواج موفق خواهد کرد! + عکس