عکس نیوشا ضیغمی و محسن یگانه در کنسرت علی لهراسبی
علی لهراسبی شب گذشته و در دو سانس در سالن همایش های برج میلاد بروی صحنه رفت.
در ردیف نخست سالن چهره های شاخص زیادی از جمله رضا یزدانی، مرتضی پاشایی، محسن یگانه و نیوشا ضیغمی به چشم می خوردند که لهراسبی در حین اجرای برنامه اش به معرفی آنها پرداخت.

* لهراسبی در هنگام معرفی رضا یزدانی از این خواننده به عنوان «آقای خاص» موسیقی ایران که هم ظاهر خاص و هم سبک کاری خاصی دارد یاد کرد و از خاطرات فوتبال بازی کردن با این خواننده گفت.
* محسن یگانه نیز از سوی لهراسبی به جمعیت معرفی شد و سپس لهراسبی بعد از چند دقیقه تعریف و تمجید از این خواننده گفت: محسن خواننده بسیار خوب و قوی و با استعدادی است و فقط برخی از رسانه ها او را اذیت می کنند که من دلیل اش را نمی دانم.
لهراسبی بعد از این صحبت ها باز هم دقایقی را درباره این خواننده و آثارش صحبت کرد و در حالی که مشخص بود قرار است از این خواننده دعوت کند بروی سن برود، گفت : حالا که کار به اینجا رسید اجازه بدهید این را هم بگویم که من در خیلی از مواقع قرار بوده خواننده بهترین و هیت ترین قطعاتی باشم که محسن یگانه ساخته بود. از جمله «سکوت» و «رگ خواب». ولی خوشحالم که این آثار را او با صدای خودش خواند و منتشر کرد و موفق نیز شد. بعد از این صحبت ها و مدح و تقدیرهای فراوان دیگری که از سوی لهراسبی نسبت به یگانه انجام شد، این خواننده از یگانه خواست که به روی سن برود و این خواسته لهراسبی با استقبال حاضرین در سالن رو به رو شد و در این بخش قطعه «سزامه» به صورت دو صدائه از سوی این دو چهره در سالن اجرا شد.




گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: musicema.com

مطالب جالب دیگر:
دردسر انتخاب زیباترین زن در بین این همه زن زیبا!! + عکس
مطمئنا از دیدن حرکت این دختر ایرانی برضد تحریم ها علیه ایران لذت می برید! + عکس
عکس های جدید نیکول کیدمن با کت وشلوار سفید رنگ!
عکس العمل دیدنی دختری که بعنوان دختر شایسته امریکا انتخاب شد! + عکس