انریکه ایگلسیاس هفته آینده در یک مراسم بسیار باشکوه و پرهزینه با آنا کورنیکوا ازدواج خواهد کرد. این خواننده موفق و مشهور که روز چهارشنبه این هفته ۳۸ ساله می شود...
انریکه ایگلسیاس هفته آینده در یک مراسم بسیار باشکوه و پرهزینه با آنا کورنیکوا ازدواج خواهد کرد. این خواننده موفق و مشهور که روز چهارشنبه این هفته ۳۸ ساله می شود ، در یک مراسم باشکوه در میامی در حضور مهمانان مشهورش با آنا کورنیکوا ازدواج خواهد کرد.
یک منبع خبری گفت: « آنا مدتها بود که دلش می خواست هرچه زودتر با انریکه ازدواج کند اما او مقاومت می کرد و کاملا" روشن و واضح اعلام می کرد که دوست ندارد ازدواج کند.»
« اما بالاخره آنها تصمیم گرفتند در هفته آینده با هم ازدواج کنند و از ستاره های مشهور همچون نیکول شرزینگر و لوئیس همیلتون، جنیفر لوپز، اوا لانگریا ، دیوید و ویکتوریا بکهام دعوت کردند تا در مراسم ازدواج آنها شرکت کنند.»



انریکه و نامزدش حدود ۱۲ سال است که با هم زندگی می کنند و بارها شایعه شده بود که مخفیانه با هم ازدواج کرده اند.
اما یک منبع خبری تاکید کرد که انریکه و این ستاره سابق تنیس امکان نداشت بطور مخفیانه ازدواج کنند زیرا این زوج همیشه دوست داشتند که مراسم ازدواجشان باشکوه و بزرگ باشد. و همینطور هم شد. این زوج هفته آینده در یک مراسم بزرگ و با حضور دوستان مشهور خود با یکدیگر ازدواج خواهند کرد.»

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: aftabir.com

مطالب جالب دیگر:
عکس: ستاره و لاله اسکندری همراه مادرشان
دارویی که باعث می شود زنان جذاب برروی مردان اثر نگذارند! داروی ضد خیانت مردان!
طلاق عجیب یک زن؛ زنی که از زیبایی شوهرش خوشش آمده بود!
اگر کسی ۱۰ روز زیر آب به سر ببرد، دستش به چه شکل درمی‌آید؟! + عکس