یکی از بازیگرانی که همیشه و در بیشتر محافل سینمایی با ظاهری شیک و رسمی دیده شده، لیلا اوتادی است. او هم مثل دیگر همکارانش به زیبایی و آراستگی اش اهمیت زیادی می دهد...
یکی از بازیگرانی که همیشه و در بیشتر محافل سینمایی با ظاهری شیک و رسمی دیده شده، لیلا اوتادی است. او هم مثل دیگر همکارانش به زیبایی و آراستگی اش اهمیت زیادی می دهد. او در این باره می گوید: «اهمیت دادن به ظاهر و پوشش مساله ای نیست که فقط مختص گروه یا عده خاصی از مردم باشد. من عقیده دارم که همه باید به ظاهرشان اهمیت بدهند اما شاید این مساله در بین ما بازیگران به دلیل اینکه بیش از سایرین مورد توجه قرار می گیریم و در چشم هستیم، اهمیت بیشتری داشته باشد.
خود من همیشه سعی می کنم نوع پوششم را بر اساس مراسمی که قرار است در آن حضور پیدا کنم انتخاب کنم. این قضیه در مورد عطری که استفاده می کنم هم صدق می کند. این روزها دیگر همه ما می دانیم همانطور که هر لباسی مخصوص مراسمی به خصوص است، موارد استفاده عطرها در مراسم مختلف هم با هم فرق می کند. خیلی کم پیش می آید که در مراسمی رسمی از عطری کاملا اسپرت که بویش مشخص است استفاده شود.
من خودم هم سعی می کنم به این موارد تا جایی که مقدور باشد اهمیت بدهم چون فکر می کنم با در نظر گرفتن همه این جزییات است که خوش تیپی و آراستگی یک فرد، چه خانم و چه آقا تکمیل می شود. من خودم از عطرهای مختلفی استفاده می کنم اما عطری که چند وقتی است از آن استفاده می کنم و بویش را خیلی دوست دارم NARCISO RODRIGUEZ است. این عطر بوی گرمی دارد و از آن دسته عطرهایی است که به مشام واقعا خوش بو می آید. البته من از عطرهای دیگر هم استفاده می کنم اما بوی این عطر برایم خیلی دلنشین است. من به کسانی که به دنبال رایحه های خاص هستند، این عطر را پیشنهاد می کنم.»

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: akharinnews.com

مطالب جالب دیگر:
عکس: بازیگر زن سينما به همراه پسرش تماشاگر بازی تيم ملی در آزادی
10 مسئله عجیب در مورد خودتان که نمی‌دانستید!
ادل خواننده سرشناس یک خانه ۱۰ میلیون دلاری با پنجره های ضد گلوله خرید!!
دختری که چهره شوهر آینده اش را کشید و درست از آب درآمد!! + عکس