بانوی اول سابق فرانسه حالا پس از شکست سارکوزی در آخرین انتخابات عمومی فرانسه، کم کم به حرفه مدلینگ خود در دنیای فشن و خوانندگی بازمی گردد. کارلا برای تبلیغات جواهرات لوکس بولگاری مدل شده است...
بانوی اول سابق فرانسه حالا پس از شکست سارکوزی در آخرین انتخابات عمومی فرانسه، کم کم به حرفه مدلینگ خود در دنیای فشن و خوانندگی بازمی گردد. کارلا برونی برای تبلیغات جواهرات لوکس بولگاری مدل شده است.
کارلا برونی 45 ساله در دوره ریاست جمهوری همسرش نیکولا سارکوزی بین سالهای 2007 تا 2012، بانوی اول فرانسه بود. او حالا پس از شکست سارکوزی در آخرین انتخابات عمومی فرانسه، کم کم به حرفه مدلینگ خود در دنیای فشن و خوانندگی بازمی گردد.
او در 19 سالگی برای برندهای شنل، دیور، ژیوانشی و ایو سن لوران مدل بوده است. او ثروت و شهرت خود را از مدلینگ بدست آورد، ولی در حرفه اش 10 سال وقفه ایجاد کرد و انرژی اش را روی موسیقی گذاشت.



او می گوید: «برند جواهرسازی بولگاری به نحوی برایم حس آشنایی دارد. تاریخچه رمانتیک و روح ایتالیایی آن به انسان شادی و زندگی می دمد و امیدوارم برایش افتخارآفرین باشم.»
کارلا در سال 2008 با سارکوزی ازدواج کرد و از آن به بعد او به عنوان بانوی اول فرانسه در انظار عموم ظاهر شد.
او در همان سال سومین آلبوم خود را منتشر کرد. بعد از این آلبوم 5 سال طول کشید تا او چهارمین آلبومش را منتشر کند. در این سال ها او دخترش جولیا را در سال 2011 به دنیا آورد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir

مطالب جالب دیگر:
وفاداری قابل ستایش یک مرد به همسر فلجش! + عکس
خواننده سرشناسی که در 19سالگی عاشق شوهر 45 ساله اش شد! + عکس
لباسی مخصوص شنا که هم نامرئی می شوند هم کوسه ها از آنها می ترسند! + عکس
اولین دختری که از لقاح مصنوعی بدنیا آمد! + عکس