برانجیلنا
كودكان جولی كه مجبور به تحمل هر چیز عجیب و غریبی هستند مدام با این جمله جولی مواجه می شوند كه این فرهنگ یك كشور است و ما باید به آن احترام بگذاریم...
كودكان جولی كه مجبور به تحمل هر چیز عجیب و غریبی هستند مدام با این جمله جولی مواجه می شوند كه این فرهنگ یك كشور است و ما باید به آن احترام بگذاریم.
 خانواده «برانجیلنا» روز به روز عجیب و غریب تر می شوند. آنها اخیرا برای فیلمبرداری پروژه «شكست ناپذیر» «جولی» به استرالیا سفر كرده اند و از آنجایی كه جولی به فرهنگ هر كشور خیلی اهمیت می دهد ،‌ كودكانش را وادار كرده تا گوشت كانگورو بخورند.
روز گذشته راهنمای تور آنها را به رستورانی در سیدنی برد تا یكی از غذاهای بومی استرالیا معروف به «گرابز ویچتی» را میل كنند. غذا نوعی پیتزا از گوشت كانگورو و شتر مرغ بود كه به گفته بچه های جولی طعم و بوی تخم مرغ خام را می داد. آنها نه تنها طعم غذا را دوست نداشتند بلكه ظاهر و بوی بدی داشت كه فقط بومیان استرالیا می توانند آن را تحمل كنند.
بر اساس گزارش «سان» كودكان جولی كه مجبور به تحمل هر چیز عجیب و غریبی هستند مدام با این جمله جولی مواجه می شوند كه این فرهنگ یك كشور است و ما باید به آن احترام بگذاریم.
با این وجود جولی فرزندانش و حتی همسرش را وادار به خوردن این غذا كرد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: cinemakhabar.ir

مطالب جالب دیگر:
خالکوبی عجیب به زبان عربی روی دستان آنجلینا جولی + تصاویر
دلیل جدایی مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز چیست؟
دختر آنجلینا جولی هنوز پتویش را بغل می کند و شستش را می مکد حتی در خیابان!! + عکس
عکس های دیدنی از داخل عمارت باشکوه و زیبای سلن دیون!!
انتظار تمام شد! اولین عکس از فرزند کیم کارداشیان و کانیه وست را اینجا ببینید