مایکل داگلاس
مایکل داگلاس بازیگر معروف هالیوود به تازگی اعلام کرد که در سال ۲۰۱۰ به توصیه پزشکش به غلط در رسانه ها اعلام کرده که سرطان حنجره دارد و او سرطان زبان داشته است....
مایکل داگلاس بازیگر معروف هالیوود به تازگی اعلام کرد که در سال ۲۰۱۰ به توصیه پزشکش به غلط در رسانه ها اعلام کرده که سرطان حنجره دارد و او سرطان زبان داشته است.

به نقل از یو اس ای تودی، مایکل داگلاس بازیگر و تهیه کننده آمریکایی و فرزند کرک داگلاس به تازگی اعلام کرد در سال ۲۰۱۰ به سرطان زبان مبتلا شده بوده است اما به توصیه پزشک اعلام کرده که سرطان حنجره دارد.

مایکل داگلاس درباره پنهان کردن نوع سرطان خود گفت: هنگامی که متوجه سرطان زبان خود شدم، پزشک معالج به من پیشنهاد داد تا اعلام کنم به سرطان حنجره مبتلا شده ام. وقتی دلیل آن را پرسیدم، دکتر گفت که اگر بخواهیم زبان تو را جراحی کنیم بخشی از فک و زبانت را از دست می دهی و ظاهر زیبایی نخواهی داشت. برای همین هم من قبول کردم که اعلام کنم به سرطان حنجره مبتلا شده ام.

در کارنامه هنری مایکل داگلاس ۶۹ ساله، دو جایزه اسکار و یک جایزه امی دیده می شود. داگلاس پسر، اولین جایزه اسکار را در سال ۱۹۷۵ برای تهیه کنندگی فیلم "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" دریافت کرد و جایزه اسکار دوم را در سال ۱۹۷۸ برای بازی در فیلم سینمایی وال استریت کسب کرد. داگلاس همچنین در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم "آن سوی کاندلابرا" به کارگردانی استیون سودربرگ توانسب جایزه امی را از آن خود کند.

آخرین نقش آفرینی مایکل داگلاس در فیلم "آخرین وگاس" و در کنار رابرت دو نیرو و مورگان فریمن بود.
مایکل داگلاس در سال ۲۰۱۰ به سرطان مبتلا شد اما توانست بر این بیماری غلبه کند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com

مطالب جالب دیگر:
جسد یک زن 42 سال بعد از مرگ روی صندلی اش در حال تماشای تلویزیون پیدا شد!! + عکس (18+)
با دیدن این عکس ها می فهمید هالیوودی ها هم بی عیب و ایراد نیستند!!
پگاه آهنگرانی: سیکل داشتم، تازه دیپلم گرفتم!
شکایت از دختر شایسته جهان!! + عکس
نجات یافتگان باورنکردنی از حوادث مرگبار!! + عکس
باورتان می شود موهای این خواننده زن مشهور طبیعی باشد!! + عکس