بیانسه
طبق تصاویری که بیانسه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، مقصد گردشگری محبوب او کاپری است که با شوهر جی زی و دخترشان بلو آیوی از اسپانیا با قایق تفریحی به سمت ایتالیا رفته....

کاپری
بیانسه

طبق تصاویری که بیانسه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، مقصد گردشگری محبوب او کاپری است که با شوهر جی زی و دخترشان بلو آیوی از اسپانیا با قایق تفریحی به سمت ایتالیا رفته و در استرومبولی، شهر ساحلی ماسا لوبرنزه و جزیره کاپری توقف کرده اند و غذای خوب خورده و خریدهای خوبی کرده اند.

بورا بورا
هایدی کلوم

هایدی، مجری برنامه America's Got Talent و سوپرمدل سابق، تابستان امسال را همراه نامزدش مارتین کریستن در جزیره زیبای بورا بورا گذراند و خودش می گوید که این بورا بورا مقصد محبوب او برای تعطیلات است.

میکونوس
سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا، ستاره شگفت انگیز سریال Modern Family، جزیره یونانی میکونوس را خیلی دوست دارد و با نامزدش نیک لوئب، تابستان به این جزیره سفر کردند. آنها بیشتر وقت خود را در ساحل و پلاژ پسارو گذراندند و در رستوران ناموس غذا خوردند.

سانتورینی
جان لجند

جان لجند، برنده چندین جایزه گرمی، و همسر سوپرمدلش، کریسی تیجن، تابستان را در کل مدیترانه به ماه عسل گذراندند. یکی از مکان هایی که در این سفر رمانتیک به آن سر زدند، جزیره یونانی زیبای سانتورینی بود.

ساردینیا
ایوا لونگوریا

ستاره سابق سریال Desperate Housewives که به تازگی دوباره مجرد شده است، تابستانش را در جزیره شگفت انگیز ساردینیا گذراند. او برای گذراندن دوره دلشکستگی بعد از جدایی، با قایق تفریحی به سواحل مدیترانه سفر کرد.

سنت تروپز
نیکول ریچی و جوئل میدن

بدیهی است که یکی از شیک ترین خانواده های فرهنگ پاپ، برای تعطیلات تابستانی به جایی همچون سنت تروپز سفر کنند. نیکول ریچی، جوئل میدن و دو فرزندشان، هارلو و اسپارو، تابستان را به گشت با قایق تفریحی در حوالی سنت تروپز پرداختند. آنها در خیابان های آفتابی راه می رفتند و خرید می کردند و احتمالاً در هتل باکلاس Sezz اقامت کرده اند که ستاره های دیگری همچون بیانسه، لیدی گاگا و کیت ماس رفته اند.

باهاما
جاستین بیبر

جاستین بیبر که بالاخره دست از تور کنسرت خود کشید، برای تابستان به پناهگاه گرمسیری رمانتیک باهاما رفت. او در آبهای نیلگون استانیل کی تفریح کرد و غواصی و ماجراجویی را در تابستان تجربه کرد.

بیگ آیلند، هاوایی
نیک و جو جوناس

اگر جوان، پولدار، خوش قیافه و موفق بودید، تابستان چکار می کردید؟ البته که به هاوایی می رفتید. به خصوص دهکده هیلتون ویکوالا در بیگ آیلند هاوایی که ستاره ها همیشه به آن رفت و آمد دارند. برادران جوناس نیز امسال تابستان به آنجا رفتند.

کن
لوبران جیمز و همسرش ساوانا

ستاره میامی هیت، که در ماه های گذشته رتبه او در NBA ارتقا یافته است، امسال با نامزدش ساوانا برینسون ازدواج کرد و برای تعطیلات به فرانسه و شهر کن سفر کردند. آنها مادر جیمز را نیز با خود بردند و این سه نفر با قایق تفریحی بزرگ خود در کن تعطیلات را گذراندند و در رستوران بائولی غذا خوردند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: زندگی ایده آل

مطالب جالب دیگر:
ترسناک ترین قاتل قرن 15؛ قاتل سریالی 600 کودک!! + عکس
کودک شگفت انگیز 7 ساله افغان دارای ریش و سبیل!! + عکس
خانه جالب بازیگر جنجالی هالیوود به سبک انیمیشن ها + عکس
عکس: معجزه آرایش بر روی صورت یک دختر چینی!!
کیم کارداشیان نامزد کرد + عکس حلقه نامزدی