آیا جنیفر لوپز عمل جراحی زیبایی انجام داده؟ جنیفر لوپز متولد 24 جولای 1969، اولین بار شایعه های مربوط به جراحی پلاستیک را رد کرد و گفت: مردم می خواهند اینجا و آنجا شایعاتی راه بیندازند...
آیا جنیفر لوپز عمل جراحی زیبایی انجام داده؟ جنیفر لوپز متولد 24 جولای 1969، اولین بار شایعه های مربوط به جراحی پلاستیک را رد کرد و گفت: مردم می خواهند اینجا و آنجا شایعاتی راه بیندازند.. به هرجهت من جراحی نکرده ام، اما نمی خواهم در مورد این کار قضاوت کنم چونکه نمی دانم آیا وقتی 40 یا 50 ساله شدم چه حسی دارم و این کار را انجام می دهم یا نه.
اما ظاهرا این گفته حقیقت ندارد. درحقیقت به استناد عکس های گذشته و الان و طبق گفته جراحان پلاستیک، جنیفر جراحی پلاستیک شامل، بوتاکس، برجسته سازی استخوان صورت و احتمالا عمل بینی را انجام داده است.
جراح پلاستیک جنیفر لوپز یکی از بهترین جراحان پلاستیک بوده که هیچ عملی را افراطی روی صورت او انجام نداده و برای همین امروز او زیباتر و زیباتر می شود!

عکس جنیفر لوپز  قبل و بعد از عمل استخوان صورت


وقتی عکس های قدیمی را با  عکس های جدید مقایسه می کنیم، عمل برجسته سازی استخوان صورت یا مشخص کردن خطوط صورت جنیفر لوپز کاملا واضح است. استخوان صورت جنیفر به طور واضح  مشخص شده و منحنی های طبیعی به دست آورده که این کار قبل از سال 2009 انجام شده.
برخی هم می گویند که جنیفر عمل های دیگر مثل عمل بینی و لب را نیز انجام داده. اما در ظاهر پیدا کردن اثر و نشان از این عمل ها کار سختی است. اگر هم او چنین جراحی هایی کرده باشد، انقدر کم و ناچیز بوده که به سختی قابل توجه است.
جنیفر لوپز  مقدار زیادی بوتاکس کرده تا جوانی اش را حفظ کند. اگر عکس های جنیفر لوپز  را بدون آرایش ببینید به سختی می توانید روی صورتش چین و چروکی ببینید! حالا باورتان می شود او 44 ساله باشد؟!
در مورد بوتاکس جراحان دارای مجوز به نام دکتر بروس کاتز و دکتر استیون پیرلمان معتقدند که جنیفر برای نرم کردن پوست و کشیدن پیشانی بوتاکس کرده و به خاطر همین هیچ خطی روی صورتش نمی بینیم.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: ileev.com



مطالب جالب دیگر:
عکس جدید کمندامیر سلیمانی و همسرش
عکس: جواب الناز شاکردوست به پیامک تبریک حسن روحانی
مقایسه فنی سه غول دنیای موبایلHTC One ،Galaxy S5 و iPhone 5s
عکس هایی از بارش برف در گیلان در بهار
عکس منتخب روز / 13 فروردین