پنجشنبه گذشته جانی دپ بازیگر سرشناس آمریکایی در افتتاحیه لس آنجلس فیلم تازه اش، برای شهادت در مورد یک قتل به دادگاه فرا خوانده شد. این احضار به منظور پرونده نانسی لکون است...
پنجشنبه گذشته جانی دپ بازیگر سرشناس آمریکایی در افتتاحیه لس آنجلس فیلم تازه اش، برای شهادت در مورد یک قتل به دادگاه فرا خوانده شد. این احضار به منظور پرونده نانسی لکون است. او متهم به کشتن یک عابر پیاده در حین رانندگی در سال 2009 است.
البته در همان سال وکلای وی دیوانگی را دلیل این تصادف دانستند و عنوان کردند که نانسی لکون سلامت روحی و روانی ندارد. گفته می شود این بازیگر سرشناس در آن زمان با لکون رابطه داشته است. به همین منظور وکیل وی خواستار شهادت جانی دپ در دادگاه نانسی لکون شده است.

فیلم جدید جانی دپ «برتری» نام دارد که از این هفته به صورت عمومی در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد. این فیلم به کارگردانی والی فیستر، فیلمبردار برنده اسکار فیلم «تلقین» کارگردانی شده و کریستوفر نولان به همراهی همسرش، اما تامپسون و کمپانی فیلمسازیشان ساینکوپی تهیه این فیلم را بر عهده دارد. ضمن این که ربکا هال، پل بتانی، سیلین مرفی و مورگان فریمن از سرشناس ترین بازیگران دیگر این فیلم علمی- تخیلی هستند.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : tasnimnews.com



مطالب جالب دیگر:
آیا جنیفر لوپز جراحی زیبایی انجام داده است؟! + عکس
زن با وجدان نامزدش را کشت و پخت!! + عکس
10 نکته فناورانه که هفته گذشته درباره آن نمی دانستید!
عکس منتخب روز / 21 فروردین
تفاوت شکلات و کاکائو چیست؟!