انریکه ایگلسیاس خواننده 38 ساله جز پرطرفدارترین خواننده ها در جهان می باشد. او پسر خواننده بزرگ دنیای لاتین خولیو ایگلسیاس می باشد و نکته عجیب این است که این پدر و پسر موفق...
انریکه ایگلسیاس خواننده 38 ساله جز پرطرفدارترین خواننده ها در جهان می باشد. او پسر خواننده بزرگ دنیای لاتین خولیو ایگلسیاس می باشد و نکته عجیب این است که این پدر و پسر موفق که در طول تاریخ لاتین موفق ترین خواننده می باشند سال های سال است که هیچگونه ارتباطی با یکدگیر ندارند.
انریکه می گوید که بیش از 12 سال از که با دختر مورد علاقه اش آنا کورنیکوا زندگی می کند اما بعد از این همه سال حتی یک بار پدرش تماسی با آنها نگرفته است که آنها را ملاقات کند.

از سوی دیگر خولیو در سال گذشته در 70 سالگی مصاحبه ای انجام داد وگفت: پسرش در دنیای موسیقی به دنبال کسب ثروت و شهرت می باشد و به همین دلیل نمیتوانم چنین چیزی را درمورد هنر درک کنم. او گفت که هرگز با پسرش به طور مشترک ترانه ای نخواهم خواند و تنها زمانی که انریکه بچه دار شده باشد و خانواده کنار هم باشد و فرزندانش از ما بخواهند, ما برای آنها خواهیم خواهند!



انریکه در سال 2001 با انا کورنیکورا تنیسور حرفه ای اشنا شده و از همان زمان با یکدیگر زندگی می کنند.
بارها خبر ازدواج این زوج به گوش رسیده است اما انریکه اعلام کرده است که فکر نمی کنم داشتن یک کاغذ به عنوان سند ازدواج چیز خاصی را تغییر دهد. من از ارتباطم با آنا بسیار خوشحال هستم و این از همه چیز مهم تر است.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ



مطالب جالب دیگر:
پیام رامبد جوان درمورد آقای مجری! + عکس
زندگی عجیب مردی که سه پا داشت!! + عکس
عکس هایی جالب از دنیای حیوانات
کارتون روز: لطفا از دریافت یارانه انصراف دهید!
کری خوانی ملیکا شریفی نیا برای استقلالی ها!