در چند روز گذشته تصویری منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایتهای منتشر شده و اعلام شده که تصویر وی در 20 سال پیش و در زمان حضور در فیلم سلام سینماست...
در چند روز گذشته تصویری منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایتهای منتشر شده و اعلام شده که تصویر وی در 20 سال پیش و در زمان حضور در فیلم سلام سینماست.
مریلا زارعی با تکذیب این خبر و عکس گفت: تصویری که به تازگی منتشر شده و اعلام شده که چهره من در فیلم سلام سینما است به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که نام وی را نمی دانم .
 
وی ادامه داد: متاسفانه در برخی سایتها و حتی ویکی پدیا اطلاعات غلطی درباره من منتشر شده است که صحیح نیست به طور مثال بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی پدیا منتشر شده درست نیست و قابل انتشار نیست.
زارعی با در خواست از خبرگزاریها سایتهای خبری و روزنامه ها در انتشار اطلاعات درست اعلام کرد که انتظار می رود رسانه های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند .
 
مریلا زارعی متولد تهران ،25 فروردین 1353 است .وی تاکنون در بیش از 50 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته است
 
زارعی تاکنون 20 بار در جشنها و جشنواره های همچون جشنواره فیلم فجر ،جشن سینمای ایران (خانه سینما)،جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است.
زارعی هم چنین برای بازی در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شیار 143 شده است .



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : mashreghnews.ir



مطالب جالب دیگر:
عکسی جالب از چهره مریلا زارعی در 20سالگی
بیلبورد تبلیغاتی عجیب ساخته شده از خرگوش های مرده!! + عکس
چند ترفند برای افزایش سرعت تایپ کردن
عکس: احسان علیخانی در دوران سربازی!!
هدیه عجیب رستوران معروف امریکایی به زوج ها عاشق!! + عکس