«پریوش نظریه» بازیگر نقش تلویزیونی «مدینه» گفت: من حرفم را با نقشم بیان می‌کنم. تقریبا روزی 18 ساعت برای سریال مدینه زمان گذاشتم. وقتی از فضای کار بیرون می‌آیم دیگر به زندگی شخصی و خانوادگی...
«پریوش نظریه» بازیگر نقش تلویزیونی «مدینه» گفت: من حرفم را با نقشم بیان می‌کنم. تقریبا روزی 18 ساعت برای سریال مدینه زمان گذاشتم. وقتی از فضای کار بیرون می‌آیم دیگر به زندگی شخصی و خانوادگی خود می‌پردازم، در ضمن علاقه‌ای هم به شهرت و این که عکسم روی جلد مطبوعات باشد، ندارم.

وی با بیان اینکه شهرت ماندگار نیست اما کار خوب همیشه در ذهن مخاطب می‌ماند، اظهارداشت: مهم این است که مخاطب پیام نقشی که من بازی کردم را بگیرد. زندگی خانوادگی و شخصی برایم خیلی مهم است از این که خانواده‌ام صبورانه در زمان تصویربرداری سریال مدینه با من همکاری کردند، از آنها سپاسگزارم.


نظریه همچنین درباره عوامل پذیرش نقش مدینه و آمدنش از سینما به تلویزیون نیز تصریح کرد:‌ دلیل آمدنم از سینما به تلویزیون خیلی خود خواسته نیست. چون فضای سینما قدری به هم ریخته است و کارهای خوب کم شده وقتی پیشنهاد سریال مدینه به من داده شد با خواندن فیلم نامه‌ای که روان و شیوا نوشته شده و دیدن اسم کارگردان باسابقه تلویزیون سیروس مقدم، بازی در سریال را پذیرفتم. برای من ارائه کار خوب مهم است فرقی ندارد سینما باشد یا تلویزیون.

وی ادامه داد: در این داستان از نظر سنی با مدینه تقریبا هم سن هستم. او زنی 45 ساله و  سمبل استقامت و پایداری در خانواده است در مقابل اتفاقات ناگوار به نحوی شایسته ایستادگی می‌کند.  صلابت، پشتکار و تلاش از خصوصیات بارز مدینه است. البته همان طور که لطافت زنانه و مادرانه در او مشاهده می‌شود، سخت کوش و خستگی ناپذیر است و فراز و فرودهای بسیاری در زندگی تحمل می‌کند. در زندگی زن و مرد یک معنی دارد اگر توانستیم از سختی‌ها موفق و سربلند بیرون بیایم اهمیت دارد. البته فکر نمی‌کنم در زندگی شخصی هیچ کسی دوست داشته باشد جای مدینه قرار بگیرد.

بازیگر فیلم سینمایی یه حبه قند، عنوان داشت: این اولین کار بلند تلویزیونی و مناسبتی من است. از روز 31 فروردین ماه که کار کلید خورده تا آخرین روز کار تجربیات زیادی بدست آوردم. راز موفقیت کارهای مناسبتی مدیریت صحیح پروژه و حفظ آرامش است.
وی در پایان گفت: خوشحالم با تیمی کار بلند تلویزیونی و مناسبتی خود را آغاز کردم که حرفه ای کار می کنند نظم، انضباط و اخلاق مداری شرط اول کار در این گروه است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: farsnews.com


مطالب جالب دیگر:
عکس هایی شگفت انگیز از جنین انسان که تابحال ندیده اید!!
ناسا پس از 2سال فاش کرد: 2012 واقعا نزدیک بود زمین بهم بریزد!!
کارتون روز: سطح و شاخص رضایت از زندگی!
درختی که 40 نوع میوه میدهد!! + عکس
جالب ترین جملات برروی پیراهن بازیگران!!