یک روز پس از انتشار رسمی خبر جدایی تاسف برانگیز «آزاده نامداری» و «فرزاد حسنی»، رضا صائمی از روزنامه نگاران شناخته شده حوزه تلویزیون با نگارش یادداشتی...
یک روز پس از انتشار رسمی خبر جدایی تاسف برانگیز «آزاده نامداری» و «فرزاد حسنی»، رضا صائمی از روزنامه نگاران شناخته شده حوزه تلویزیون با نگارش یادداشتی در فضای مجازی نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد.
صائمی در مطلب خود با عنوان «جدایی فرزاد از آزاده» با اشاره به اطلاع از جدایی این زوج می نویسد:‌ «مدتها پیش می خواستم درباره این موضوع بنویسم اما چند دلیل بازدارنده مانع این کار می شد. اول از همه اینکه آن را دخالت در عرصه خصوصی آنها دانسته و رسانه ای کردنش را اخلاقی نمی دانستم، دوم به خاطر رفاقت چندین ساله با فرزاد و ملاحظات دوستانه و سوم تنفر ذاتی از روزنامه نگاری زرد! اما امروز که خبر طلاق فرزاد حسنی از آزاده نامداری به شکل رسمی رسانه ای شد حس می کنم حالا می شود درباره این قصه سخن گفت.(هرچند هنوز هم مطمئن نیستم که کار درستی می کنم یا نه)!


طلاق حتی اگر رستگاری نباشد رهایی است
صائمی در ادامه مطلب خود یادآور می شود: «واقعیت این است که طلاق هم مثل ازدواج یک اتفاق طبیعی در زندگیست اگرچه تلخ است اما لزوما ناخوشایند نیست،چه بسیار غذاهایی که تلخش دلچسب تر است! طلاق لزوما شکست نیست مگر برای آنکسی که راضی به این جدایی نبوده و همسرش را دوست دارد. حتی می توان فراتر از این هم رفت و گفت ممکن است کسی حتی از طرف مقابلش متنفر نباشد اما ادامه زندگی جز زایش نفرت و فرسایش برآمده از آن نیست. در این معنا هم طلاق حتی اگر رستگاری نباشد رهایی است».
در ادامه مطلب این کارشناس تلویزیونی می خوانیم:‌ «فرزاد و آزاده هر دو از مجریان مشهور تلویزیون بودند و شهرت،بازنمایی زندگی خصوصی در عرصه عمومی است نه فقط بازتاب آن! به این معنی که زندگی این افراد مدام در معرض قضاوت های ذهنی افکار عمومی قرار می گیرد و گاه چنان یک کلاغ و چهل کلاغ می شود که تشخیص سره از ناسره دشوار است آنهم در جامعه خاله زنک وار ما که اساسا برخی شغلشان "خاله زنکی" است! »

دامن زدن به زوج جوان به فضای زرد
در ادامه این مطلب، صائمی با انتقاد از زرد نویسی رسانه ها می نویسد:‌ «متاسفانه توسعه انواع رسانه ها در جامعه ما این فرهنگ زرد را گسترش داده و نهادینه کرده است! فرزاد و آزاده به واسطه شهرت خود از یک سو و رسانه ای بودن خودشان از سوی دیگر بیشتر در معرض این زرد نگاری ها قرار گرفتند و اشتباه بزرگ آنها این بود که خود نیز به این مساله دامن زدن با مصاحبه های متعدد با رسانه های مکتوب و تصویری! و عکس های مختلفی که از آنها در سایت ها منتشر شد و حضور یافتن در کنسرت و برنامه های تلویزیونی و ....حالا بماند حسادت های برخی از هم تایان آنها در همین تلویزیون که موش دواندن آنها نیز در تنش و بحران این رابطه بی تاثیر نبود!»

بابت جسارت آزاده و فرزاد باید به آنها تبریک گفت
صائمی ضمن طرح این پرسش که «چرا فرزاد و آزاده کمتر از یک سال کارشان را به جدایی کشید»؟ می نویسد:‌ « این مساله به خودشان مربوط است ( هرچند خیلی ها از این خبر خوشحال می شوند) اما طلاق نه خوشحالی دارد نه ناراحتی ! یک تصمیم سخت اما حیاتی است! طلاق منطقی خود مظهر عشق است و خیلی بهتر است از ازدواج های صوری و زوری که یک عمر تن به تحمل و رنج می دهند! چون جسارت این کار را ندارند! آنهایی که یک عمر مجبورند ادای زوج خوشبخت را درآورند!اگر فرزاد و آزاده بر مبنای دلایل عقلانی و منطقی و با تفاهم از هم جدا شده باشند باید به آنها تبریک گفت! جدایی دو فردی که هنوز عکس های عقدشان در اینترنت در صدر است به جسارت بیشتری نیاز دارد»!


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: cinemaplus.ir

مطالب جالب دیگر:
ماجرای عجیب بارداری یک کودک سه ساله!! + عکس
پادشاهی که 14همسر دارد و دختران جوان دوست دارند با او ازدواج کنند! + عکس
ستاره های ثروتمند هالیوودی چه هدیه هایی بهم می دهند؟ از جنیفر تا آنجلینا!
زندگی متفاوت یک مادر و پسر بدون دست!! + عکس
عکس هایی از اهدای خون جمعی از هنرمندان