روانشناس و مشاوره سرشناس امریکایی که چندسالی به عنوان مشاور براد پیت فعالیت می کرد, صحبت های جنجال برانگیزی را مطرح کرده است...
روانشناس و مشاوره سرشناس امریکایی که چندسالی به عنوان مشاور براد پیت فعالیت می کرد, صحبت های جنجال برانگیزی را مطرح کرده است.
ران بارد یکی از سرشناس ترین مشاوران خانوادگی در امریکاست و به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرده است که براد پیت دیگر علاقه ای به آنجلینا جولی ندارد!
او همچنین اضافه کرد: براد پیت دیگر احساس گذشته را به انجلینا ندارد و جولی هم از این موضوع اگاه هست و از ترفند ماهرانه ای برای نگهداشتن براد استفاده  کرده است و آنهم بچه دار شدن های متعدد و افزایش تعداد فرزندان است. به زودی خواهید دید که آنها صاحب 3 فرزند دیگر می شوند!
ران بارد ادامه داد: براد پیت همچنان به جنیفر انیستون همسر اولش علاقمند است اما بخاطر اینکه از آنجلینا صاحب فرزند شده است نمی تواند او را ترک کند.



براد حس پدرانه زیادی دارد و نگران این است که اگر از فرزندانش جدا شود مشکلی برای آنها بوجود آید. همچنین ترک آنجلینا جولی با 6 فرزند لطمه بزرگی بر زندگی و محبوبیت اجتماعی براد پیت وارد می کند.آنجلینا جولی و براد پیت هیچ واکنشی به صحبت های ران بارد نداده اند.

 

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

مطالب جالب دیگر:
جنیفر لوپز و جواهرات گران قیمت سبز رنگش! + عکس
دردسرهای مردی که خودش را شبیه شیطان کرده است در دبی!! + عکس
شایعات داغ محصول جدید اپل آیفون6
عکس: آنا نعمتی در کنار پدر و مادرش
کارگاه های تولید کننده کلاه گیس در چین! + عکس