همه آنچه می خواهید از پشت پرده حضور آیشواریا رای به عنوان بازیگر مقابل محمدرضا گلزار در فیلم «سلام بمبئی» بدانید، پیش روی شماست. این اطلاعات را دکتر حسن دادخواه، تهیه کننده این کار در گفتگویی اعلام کرده است...
همه آنچه می خواهید از پشت پرده حضور آیشواریا رای به عنوان بازیگر مقابل محمدرضا گلزار در فیلم «سلام بمبئی» بدانید، پیش روی شماست. این اطلاعات را دکتر حسن دادخواه، تهیه کننده این کار در گفتگویی اعلام کرده است.

1- صحبت درباره حضور گلزار و آیشواریا رای قبل از دریافت پروانه ساخت «سلام بمبئی» مطرح و نهایی شدن قرارداد با این دو بازیگر به بعد از دریافت پروانه موکول شد. این فیلم چندی پیش از طرف سازمان سینمایی، پروانه ساخت را دریافت کرده است اما هنوز قرارداد مکتوب با این دو بازیگر به امضا نرسیده؛ هر چند تمام مذاکرات شفاهی و توافق های اولیه به انجام رسیده است.

2- به گفته تهیه کننده این اثر، آیشواریا رای با پرداخت مبلغی حدود 3 میلیارد تومان در این فیلم حضور خواهد داشت و البته که آمیتا باچان، پدرشوهرش هم به عنوان مشاور کنارش حضور خواهد داشت.

3- مذاکره با آیشواریا رای از طریق یک واسطه صورت گرفته است. پس از مذاکرات اولیه و اعلام موافقت رای، از طرف آیشواریا رای، آمیتا باچان که به عنوان مشاور این بازیگر عنوان شده است، برای عقد قرارداد کتبی جهت همکاری با این ستاره بالیوود در پروژه سینمایی «سلام بمبئی»، محمدرضا گلزار، قربان محمدپور، کارگردان، حسین دادخواه، تهیه کننده و مدیر تولید این فیلم به هند دعوت شده اند تا قرارداد به صورت کتبی بسته شود؛ سفری که هنوز انجام نشده است.

4- به گفته تهیه کننده این اثر، آیشواریا رای در این فیلم به صورت کامل حجاب دارد و از هم اکنون این شرط با او مطرح شده و او نیز پذیرفته است: «من برای کشور و فرهنگ خودم خط قرمزهایی دارم و همه شروط خود را به آنها گفته ام که پذیرفته شده است؛ به این ترتیب این قضیه شرط شده است که آیشواریا رای در تمام فیلم با حجاب حضور داشته باشد که او هم قبول کرده است. این بازیگر سرشناس هندی همانند دیگر بازیگران زن ایرانی در فیلم بازی خواهد کرد.»

5- فیلم «سلام بمبئی» در سه کشور ایران و هند و فرانسه فیلمبرداری می شود. 80 درصد این کار در هند می گذرد و 20 درصد باقیمانده در فرانسه و ایران می گذرد. تمام سکانس های مربوط به آیشواریا رای در هند فیلمبرداری می شود؛ بنابراین قرار نیست این بازیگر به ایران بیاید. هر چند اگر این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد، از او به عنوان بازیگر دعوت به عمل خواهد آمد.

6- تهیه کننده ایرانی این اثر، دکتر حسن دادخواه است که کارنامه سینمایی پروپیمانی دارد. اَمش مهرا که در کشور هند به عنوان تهیه کننده و کارگردان فعالیت می کند، تهیه قسمت های مربوط به هند را برعهده دارد و یک تهیه کننده ایرانی - فرانسوی هم به نام مرتضی محمدی، تهیه کنندگی بخش کوچکی از پروژه را که در فرانسه ساخته می شود برعهده دارد.

7- هزینه های تخمین زده شده این پروژه حدود پنج میلیارد تا پنج و نیم میلیارد تومان است که کل پروژه را در کشورهای ایران، هند و فرانسه دربر می گیرد.

8- قرار است «سلام بمبئی» در کشورهای مختلفی اکران شود. طبق مذاکرات انجام شده میزان فروش فیلم در هر کشور یعنی ایران و هند به آن کشور تعلق دارد و میزان فروش بین المللی هم به نسبت سرمایه گذاری و مشارکت تقسیم خواهد شد.

9- لوکیشن اصلی این فیلم در هند، شهر مومباست و تهیه کننده هندی آن شرکت ایگل فیلم (Eagle Films) است.

10- در این فیلم به طور کل دو تا سه بازیگر ایرانی بازی خواهند کرد که یکی از آنها یعنی محمد گلزار به توافق شفاهی رسیده و دیگری هنوز انتخاب نشده است. از طرف دیگر 5 بازیگر هندی دارد. به غیر از رای، گلشن گروور (Gulshan Grover) دیگر بازیگر هندی است که برای عقد قرارداد با او مذاکره صورت خواهد گرفت. همچنین بهروز چاهل که در فیلم «زبان مادری» یکی از نقش های اصلی را بازی کرد در این فیلم نیز بازی خواهد کرد. او همچنین مجری این پروژه است.

11- به گفته تهیه کننده، مبلغی که آیشواریا رای برای بازی در «سلام بمبئی» درخواست کرده معادل 3 میلیارد تومان است که البته پرداخت آن برعهده تهیه کننده هندی است.

12- به گفته کارگردان، 30 درصد فیلم به زبان فارسی و 70 درصد آن به زبان انگلیسی خواهد بود. فیلم دوبله نخواهد شد. سکانس هایی که بازیگران به زبان انگلیسی صحبت می کنند زیرنویس فارسی خواهد شد و برای اکران فیلم در هند نیز این اتفاق برعکس رخ می دهد.

13- به گفته کارگردان به جای رقص و آواز، در فیلمنامه چهار کلیپ طراحی شده و قرار است چهار ترانه به دو زبان فارسی و هندی در کلیپ ها استفاده شود.

14- گویا در چهار ماه گذشته دوازده ترانه در استودیو پارت تست زده شده و قرار است ترانه های دو زبانه را بهروز چاهل و محمدرضا گلزار با هم بخوانند.

15- طبق شنیده ها چهار کلیپ «سلام بمبئی» دو ماه قبل از اکران همراه با قسمت هایی از پشت صحنه فیلم و مصاحبه با بازیگران فیلم وارد شبکه خانگی خواهد شد.

16- شنیده می شود محمدرضا گلزار یک آلبوم موسیقی دارد که به زودی منتشر می شود و قرار است چند قطعه از این آلبوم در فیلم استفاده شود و خواننده هندی ایرانی به نام «بهروز چاهل» هم در این فیلم می خواند.

17- به گفته تهیه کننده در این فیلم رقص و آواز وجود دارد: «این اتفاق در بالیوود مرسوم است و برای مردم هند وجود این مسئله در فیلم مهم است اما رقص و آواز ما به گونه ای نیست که رفتار غیرشرعی جلوه کند. ما در کشور یک نوع رقص داریم که بزرگان دین با آن مخالفند و یک سری رقص ها هم هستند که بزرگان با آن مشکلی ندارند و ما از نمونه دوم در فیلم استفاده می کنیم. الان هر فیلمسازی که در ایران کار می کند مطمئنا خط قرمزها را کاملا می شناسد. ما اگر مسائل شرعی را در فیلم رعایت کنیم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

18- این فیلم داستان عاشقانه ای بین یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی است که دانشجوی پزشکی در هندوستان است. این دو عاشق هم می شوند اما خانواده دختر با ازدواج آنها مخالف است و باعث دوری این دو از یکدیگر می شوند. یک فیلم کاملا هندی!

19- پیش از این اعلام شد برای بازی در نقش کنار گلزار و آیشواریا رای، فراخوانی داده می شود و مکان و زمان آن اعلام می شود تا علاقمندان به بازیگری و دانشجویان این رشته تست بدهند و توسط تهیه کننده و کارگردان انتخاب شوند. بازیگر این نقش از میان آقایان 25 تا 35 ساله با چهره و قدی متوسط انتخاب می شود و تنها ویژگی که باید داشته باشند، سالم بودن است.

20- به گفته تهیه کننده، ماه سپتامبر سفری به هندوستان برای عقد قرارداد با آیشواریا رای در دفتر آمیتا باچان انجام خواهد شد. فیلمبرداری این فیلم حدود 2 ماه طول خواهد کشید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: هفته نامه تماشاگران امروز


مطالب جالب دیگر:
عکسی که محمدرضا گلزار از کودکی اش منتشر کرده است!
ماجرای عجیب مردی با یک چاقو در سرش در خیابان!! + عکس
نظر زنان درمورد مردان کچل چیست؟!!
عکس: خنده های فرزاد حسنی در پشت صحنه کنسرت علی لهراسبی
باور کنید این عکس ها واقعی هستند و فتوشاپی نیستند!!