رابین ویلیامز (Robin Wiliams) تنها یک کمدین و بازیگر بزرگ نبود، او یکی از شیفتگان بازی‌های کامپیوتری بود و علاقه‌ی زیادی به World of Warcraft داشت. اینطور که پیداست یکی...
رابین ویلیامز (Robin Wiliams) تنها یک کمدین و بازیگر بزرگ نبود، او یکی از شیفتگان بازی‌های کامپیوتری بود و علاقه‌ی زیادی به World of Warcraft داشت. اینطور که پیداست یکی از توسعه دهندگان Warcraft به نام Blizzard از طرفداران ویلیامز بوده است.
بعد از مرگ غم انگیز این بازیگر بزرگ، شایعه شده بود که Bilzzard تصمیم به قرار دادن یادبودی از ویلیامز در بازی دارد. تا همیشه یاد و خاطرش را گرامی دارد.



به گفته‌ی سایت طرفداران Warcraft یعنی Wowhead، یک شخصیت Warcraft به نام Haldur در نسخه‌ی جدید Warcraft یعنی Warords of Draenor کنار لامپ جادویی ایستاده است. با استفاده کردن از لامپ طبق معمول غول چراغی بیرون می‌آید.
با این تفاوت که نام این شخصیت Robin گذاشته شده و ظاهر آن مشابه شخصیت غول چراغ جادو در کارتون Aladdin می‌باشد که توسط ویلیامز صدا گذاری شده بود. این شخصیت Warcraft جمله‌ای از فیلم را نقل قول می‌کند “قدرت بی پایان کائنات!” و همچنین جمله‌ی “هر موجود زنده‌ای باید تیکه پاره شود” را به زبان می‌آورد.
Haldur همچنین یک تخم مرغ بزرگ شکسته شده را نیز در بازی قرار داده است که بی شک یادبودی از سریال Mork& Mindy می‌باشد.
علاقه‌ی ویلیامز به بازی، تنها به بازی Warcraft ختم نمی‌شود. او نام دخترش را از نام پرنسسِ بازیِLegend of Zelda در Nintendo برداشته است و همچنین او زمان زیادی را صرف بازی‌های اول شخصی همچون Portal، Call of Duty و Battlefield می‌کرد.
نسخه‌ی جدید این بازی به نام World of Warcraft: Warlords of Dreanor در 13 نوامبر امسال منتشر می‌شود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ


مطالب جالب دیگر:
نقاشی های عجیب برروی لباس عروس آنجلینا جولی چه بودند؟! + عکس
بیرون آوردن مردگان از قبر و لباس نو به تن کردن آنها!! + عکس
عکس هایی از حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا(ع)
رقابت غولهای فناوری آغاز شد! عرضه مدلهای جدید سامسونگ، نوکیا و HTC
باور می کنید پوست سریعتر از مغز فکر می کند!