پلیس لوس آنجلس زن و شوهری را به خاطر بوسیدن یکدیگر در خیابان دستگیر نمود.خانم هنرمند افریقایی-امریکایی هنگامی که داشت شوهر سفید پوستش را در خیابان با رعایت کامل اصول اجتماعی...
پلیس لوس آنجلس زن و شوهری را به خاطر بوسیدن یکدیگر در خیابان دستگیر نمود.خانم هنرمند افریقایی-امریکایی هنگامی که داشت شوهر سفید پوستش را در خیابان با رعایت کامل اصول اجتماعی می بوسید توسط پلیس دستبند زده شد.
خانم هنرپیشه با نژاد افریقایی-امریکایی در حالی که لباس به تن داشت و رعایت اصول اخلاقی را نموده بود در حال بوسیدن شوهر سفیدپوستش برایان جیمز لوکاس بود که با برخورد نامناسب پلیس لوس انجلس مواجه شدند.
پلیس از انها کارت شناسایی درخواست نمود.اما هنگامی که خانم امتناع نمود پلیس جفت انها را به خاطر فاحشه گری دستبند زد و عقب ماشین پلیس سوار نمود.پس از اینکه نیروهای پلیس مدارک شناسایی را داخل ماشین برسی نمودند پس از مدتی انها را رها نمودند.
خانم وات در فیلم "جانگو آزاد شده"در نقش کوکو بازی نموده است.



 خانم با قرار دادن تصویر گریان خود در صفحه فیسبوکش می نویسد"امروز پس از اینکه نتوانستند مرا قانع نمایند که در خیابان مرتکب خلافی شده ام به من دستبند زدند.من کار خطایی مرتکب نشدم.من واقعا از اقدام پلیس متاسفم!من اینقدر ناراحت شدم که نتوانستم خودم را کنترل نمایم و به گریه افتادم!در کشوری داشتم اشک می ریختم که خودش را مهد ازادی می داند.اما واقعیت چیز دیگری است.مردم را از حقوق اولیه خود محروم و بازداشت می نمایند.تا کنون هیچ یک از مقامات پلیس لوس انجلس در این خصوص اظهار نظری ننموده است



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: caffecinema.com

مطالب جالب دیگر:
عکس: آزاده نامداری چه حسی به ارسلان قاسمی دارد؟!
عکس های جدید نیکول کیدمن 47ساله در اکران فیلم جدیدش
عکس: وقتی ملیکا شریفی نیا شب جمعه مهمان پدرش می شود
این نوع فیلم ها باعث می شوند چاق شویم!!
نقاشی های عجیب برروی لباس عروس آنجلینا جولی چه بودند؟! + عکس