جین فلیکس براون، یک زن پنجاه و یک ساله انگلیسی به تعداد زیادی از مطبوعات انگلیسی اعلام کرد، اخیراً با یکی از پسران اسامه بن لادن ازدواج کرده است...
 
جین فلیکس براون، یک زن پنجاه و یک ساله انگلیسی به تعداد زیادی از مطبوعات انگلیسی اعلام کرد اخیراً با یکی از پسران اسامه بن لادن ازدواج کرده است. به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن روزنامه انگلیسی تایمز نوشت جین فلیکس براون مادربزرگ است و تاکنون پنج بار ازدواج کرده است. این ششمین ازدواج وی می‌باشد و دارای 3 فرزند و 5 نوه می‌باشد.
 
 
 وی با عمر اسامه بن لادن بیست و هفت ساله چهارمین پسر سرکرده شبکه القاعده ازدواج کرده است. مقامات عربستانی باید این ازدواج را رسمی کنند. فلیکس براون که نام زینه محمد را انتخاب کرده همسر دوم عمر اسامه بن لادن است و در کشورهای انگلیس و عربستان سعودی بطور متناوب زندگی می‌کند. وی گفت امیدوارم مردم قضاوت سختی درباره من نداشته باشند. من با پسر ازدواج کرده‌ام نه با پدر. فلیکس براون افزود: همسرش به دنبال دریافت روادید برای سفر به انگلیس است.     
 
                                                                  
این زوج در مصر و در حالی که فلیکس براون سرگرم اسب سواری در کنار اهرام بزرگ مصر بود با هم آشنا شده بودند. فلیکس براون در آن زمان برای درمان بیماری ام اس به مصر سفر کرده بود. وی خاطرنشان کرد همسرش به او گفته است از سال 2001 با پدرش ارتباطی نداشته است.
 
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: ارسالی کاربران
 
 
مطالب جالب دیگر:
دستگیره هوشمند برای حمام(+عکس)
پیام محمدرضا گلزار به علی دایی!!
عاشق پیشه اینترنتی برای ازدواج از تایوان به عراق آمد!
رکوردشكنی آمازون؛ فروش 73 کتاب در هر ثانیه!
6 شغل پر درآمد دنیا اعلام شد