بهنوش بختیاری ضمن انتشار عکسی از چهره خودش قبل از عمل زیبایی بینی متن زیر را منتشر کرد...
بهنوش بختیاری ضمن انتشار عکسی از چهره خودش قبل از عمل زیبایی بینی متن زیر را منتشر کرد.

روزی روزگاری در نوجوانی من اشتباه بزرگی کردم و دلیلش احساس خود کم بینی و نداشتن اعتماد به نفس بود..بینی نمیگم فوق العاده ولی متناسبم رو عمل کردم.هرگز فکر نمیکردم بازیگر بشم.الانم پشیمونم و به همه میگم صورتی که خدا بهتون داده زیباترین حالتشه..چهره خودتو..وجود خودتو دوست داشته باش..و هرچیزی اصلش بهتره..

مخصوصاً بازیگر اصلا نباید دست به صورتش بزنه..اما خداییش دمم گرم که راحت راجع به این موضوع با مردمم که از خودم میدونمشون حرف میزنم..مسلما اکثریت آدما اینروزا جراحی می کنن و هم در میان بازیگران و هم مردم عادی تعداد عمل های متعدد زیاده و فقط من نیستم که راجع بهم انقدر صحبت میشه..
هستند کسانی که به کل منکر جراحی میشن..اما من صادقانه میگم و حتی اجازه میدم تو فیلما باهام شوخی بشه و اگه این باعث طنز میشه و شادی لحظه ای آدمارو فراهم میاره..

انقدر جنبه ام بالا هست که مشکلی با این شوخی ندارم..ولی من فقط و فقط یک بار عمل کردم..آخه شنیدم که میگن همه جاش عملیه..نه عزیزانم اینطور نیست. خدا رو شکر که اگه خیلی چیزارو ندارم صداقت و شجاعت دارم و راجع به اشتباهم حرف میزنم..جالب اونایی هستن که ادعا میکنن با پنج عمل زیبایی خدادادی زیبان

من اگه یک در صد فکر میکردم بازیگر میشم اینکارو نمیکردم..اما نصیحتم اینه که اگه واقعا ناراحتید از چهرتون فقط برید جلوی آینه خدا رو شکر کنید که تن سالمی دارید و خدا شاهد است که من تابحال هیچ صورت زشتی در این دنیا ندیدم..باطن نازیبا باعث خجالته نه صورت..هر کی دلش زیباست..چشماش قشنگه..اگه دروغ نگی و قضاوت نکنی و غیبت نکنی و تهمت نزنی جذاب ترین لب و بینی دنیا رو داری..
انرژی صورت فقط از درونه..و اگر احساس زشتی کردی بدون یه چیزی اون اعماق وجودت غلطه..و مواظب گناهامون باشیم که قربونش برم خداوند تمام افکارت رو میاره توی صورتت..آیا تا حالا شده کسی بهت حسادت کنه و اینو توی صورتش نبینی؟؟همه باهوشن و همه همه چیزو میفهمن..تنها چاره اینه که صادق و خوش فکرو خوش قلب باشی وبه فکر افراد احترام بگذاری تا صورتتم پر از انرژی مثبت بشه..یه عکس قبل عمل هم گذاشتم که ببینید..راست و حسینی..یاعلی




گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: ارسالی کاربران


مطالب جالب دیگر:
عکس های بازیگر زن پزشک دهکده در 63 سالگی!
قصر 14 میلیون پوندی خانم خواننده سلن دیون! + عکس
ورود رسمی گوشی آیفون 6 و نوت 4 سامسونگ به ایران + عکس و قیمت
عکس هایی از مسابقات‌ دراگون‌ بوت بانوان‌ کشور!
نمایش استخوان‌ های دیو یک‌ چشم!! + عکس