"براد پیت" در مصاحبه اخیرش درباره‌ی ازدواج صحبت کرد.او درباره ازدواج با "آنجلینا جولی" سی‌ونه ساله گفت: فکر می‌کنم ازدواج کردن با خود امنیت می‌آورد. نمی‌شود گفت که ازدواج فقط یک عنوان است...
"براد پیت" در مصاحبه اخیرش درباره‌ی ازدواج صحبت کرد.او درباره ازدواج با "آنجلینا جولی" سی‌ونه ساله گفت: فکر می‌کنم  ازدواج کردن با خود امنیت می‌آورد. نمی‌شود گفت که ازدواج فقط یک عنوان است، بلکه خیلی بیشتر از این حرف‌ها است.
او درباره‌‌ی زندگی‌‌اش که مردم موبه‌موی جزییات آن را زیر نظر دارند گفت: سالها پیش روحِ من را دوربین دزدید و اصلا وقتی برای فکر کردن به زندگی‌ام نداشتم. یکی از شاخصه‌های آزادی این است که بتوانی نعمت خوشحالی را دنبال کنی بدون اینکه کسی تو را زیر نظر بگیرد، فیلمت را ضبط کند یا رفتارت را بررسی کند.

"پیت" درباره‌ی نقشش در فیلم "خشم" گفت: بارها شنیده‌ام که بازیگرانی برای ایفای نقشی، مدت زیادی سختی می‌کشند. من هم برای این نقش بسیار زحمت کشیدم. فکر می‌کنم بزرگترین چالش هم وقتی بود که فیلمبرداری را شروع کردیم. شخصیت‌های فیلم سه ساله و نیم می‌جنگیدند.
به آفریقا، فرانسه و بلژیک رفته بودند و آن زمان که فیلم شروع می‌شود آلمان هستند و برای اینکه آن خستگی و آسیب روانی  را به تصویر بکشیم باید تمرین‌های سختی انجام می‌دادیم.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: pardad.ir


مطالب جالب دیگر:
2 عکس جدید نیوشا ضیغمی و همسرش
گربه ای که اخمو ترین چهره را در جهان دارد! + عکس
در این روستا همه چیز بی جهت آتش می گیرد! + عکس
عادت های عجیب بازیگران ایرانی از قهوه مخصوص نیکی کریمی تا...
هنرنمایی زن برروی ماشین همسرش! + عکس