10 سال پیش امینم مشهورترین چهره موسیقی دنیا بود که حتی پایش به جلد هفته نامه های سیاسی دنیا هم باز شده بود اما در سال های گذشته او کم خبرتر از گذشته شده و گاهی...
10 سال پیش امینم مشهورترین چهره موسیقی دنیا بود که حتی پایش به جلد هفته نامه های سیاسی دنیا هم باز شده بود اما در سال های گذشته او کم خبرتر از گذشته شده و گاهی خبری از کنسرت ها و آلبوم های جدید او منتشر می شود.
او که چند ماه پیش شمع 42 سالگی اش را فوت کرد، در 10 سال گذشته روزهای سختی را تجربه کرده؛ از اعتیاد به الکل گرفته تا مواد مخدری چون ویکودین، زولپیدم، دیازپام و متادون.
او در سال 2005 برای درمان اعتیاد به قرص های خواب آور زولپیدم تحت درمان قرار گرفت و این موضوع باعث شد تا تور اروپایی اش به نام «تور کنترل خشم» کنسل شود اما اتفاقی که در هفته گذشته باعث شد امینم دوباره خبرساز شود، انتشار تصویری از او در یک همایش خیریه علیه مواد مخدر بود.



تصاویر تکاندهنده ای از او که در حاشیه این همایش منتشر شد، همه را شوکه کرد و حتی باعث شد سایت های خبری، تصویرش را با چندسال پیش مقایسه کنند.
البته امینم چند سال است اعتیادش به مواد مخدر را ترک کرده و حتی یکی از رهبران اصلی مبارزه با مواد مخدر در آمریکا محسوب می شود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: همشهری تندرستی

مطالب جالب دیگر:
شباهت دیدنی شبنم قلی خانی به یک بازیگر کانادایی!! + عکس
ماجرای عجیب عقد دختر 18 ساله با یک پیرمرد 90 ساله!!!
2 عکس جدید شهرزاد کمال زاده در نمایشگاه مطبوعات
پیغام الناز شاکردوست با شنیدن خبر درگذشت مرتضی پاشایی + عکس
واکنش سحر قریشی به خبر درگذشت مرتضی پاشایی