هنگامی كه جنیفر می‌خواست اسامی كاندیداها و نهایتا برنده را اعلام كند به جلوی سن آمد و در حالیكه آشكارا به جایی كه براد و آنجلینا نشسته بودند...

جنیفر آنیستن برای اولین بار پس از جدایی شان، براد پیت و آنجلینا را با هم از نزدیك ملاقات كرد. جنیفر آنیستن كه در این مراسم به همراه نامزدش - جان مه یر - شركت كرده بود تنها دوازده صندلی با براد و آنجلینا فاصله داشت.

بازیگر فیلم " دوستان " كه برای اهدای جایزه بهترین انیمشن سال به همراه " جك بلك "روی سن رفته بود با " جفری كتزنبرگ " - مدیر عامل كمپانی دریم وركز - شوخی كوچكی كرد و آنجلینا به شوخی وی خندید. هنگامی كه جنیفر می‌خواست اسامی كاندیداها و نهایتا برنده را اعلام كند به جلوی سن آمد و در حالیكه آشكارا به جایی كه براد و آنجلینا نشسته بودند، نگاه می‌كرد به براد پیت لبخند زد. جك بلك هم بلافاصله گفت: «جنیفر عالی و حرفه‌ای است».
هنگامی كه نیكول كیدمن اسم آنجلینا جولی را به عنوان یكی از كاندیدهای بهترین نقش مكمل زن اعلام كرد،‌ جنیفر آنیستن و جان مه یر او را به گرمی تشویق كردند. همین اتفاق هنگام اعلام نام براد پیت به عنوان یكی از كاندیداهای بهترین بازیگر مرد نیز افتاد.

شب قبل از مراسم اسكار، جنیفر در خانه‌اش در بورلی هیلز مهمانی مفصلی گرفته بود كه در آن بازیگرانی چون "كورتنی كاكس، دیوید آركت و توبی مگ گوئیر" شركت داشتند.
در عصر همان روز هم جنیفر در مهمانی خیریه‌ای شركت كرده بود ولی به محض اینكه شنید براد پیت -همسر سابقش- به همراه آنجلینا جولی قرار است در آن مهمانی شركت داشته باشند، ‌آنجا را به سرعت ترك كرد.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: irasun.com
 
مطالب جالب دیگر:
راز کرک‌های درون ناف کشف شد!
کوتاه در مورد اسکلت‌های دو عاشق!! (+عکس)
كمك پشه به پليس!!
ترفند عجیب و جالب دختران مسلمان ترکیه!! (+عکس)
پسری که سرش از تن جدا شده بود از مرگ نجات یافت!!
زلزله در تهران = 6 میلیون کشته!!