ریحانا خواننده ۲۱ ساله آمریکایی دوباره حاشیه ساز شد. او که پس از انتشار عکس صورت کتک خورده‌اش توسط نامزدش طی ماه‌های گذشته سوژه اصلی رسانه‌ها بود، بار دیگر با انتشار برخی عکس‌های برهنه...

ریحانا خواننده ۲۱ ساله آمریکایی دوباره حاشیه ساز شد. او که پس از انتشار عکس صورت کتک خورده‌اش توسط نامزدش طی ماه‌های گذشته سوژه اصلی رسانه‌ها بود، بار دیگر با انتشار برخی عکس‌های برهنه از او به خبر اول رسانه‌ها تبدیل شد.
شش عکس شخصی این ستاره بر روی اینترنت قرار گرفته است، در برخی از این عکس‌ها ریحانا در وضیعت نامناسبی دیده می‌شود هر چند فقط در عکس‌هایی که او لباس پوشیده است صورت او واضح و مشخص است و صحت و درستی عکس‌های برهنه او مشخص نیست.
کمپانی پخش کننده آلبوم آمبرلا، این عکس‌ها رو تجاوز به حقوق هنرمندان دانست و خواستار حذف این عکس‌ها از سایت‌ها شد. هر چند این کمپانی هم واقعی بودن برخی عکس‌ها رو نه تائید و نه رد کرده است، خود ریحانا هم تا این لحظه هیج اظهار نظری در مورد این عکس‌ها نکرده است.
انتشار این عکس‌ها فعلا حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی رو بوجود آورده و این در حالیکه وکلای کریس براون در حال انجام تحقیقاتی در مورد انتشار عکس صورت کتک خورده ریحانا بودند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: dailyfa.org
 
مطالب جالب دیگر:
شکایت مهناز افشار بابت بلوتوث های جعلی!!
جنیفر لوپز و اتاقی که هیچ کس را به آن راه نمی‌دهد!!
اتومبیلی از جنس هویج و با سوخت شکلات!! (+عکس)
زنی که 60 سال باردار بود، بچه‌ای سنگی به دنيا آورد!! (+عكس)
دوست محمدرضا گلزار: گلزار لیاقت من را نداشت!