پرنسس دایانا و روابط نامشروع‌اش!
گفته می شود پرنسس دایانا در زمان زندگی خود, روابط غیراخلاقی زیادی را تجربه کرده است که در ادامه به آنها اشاره می شود.

جزئیاتی از روابط نامشروع پرنسس دایانا

افشای روابط غیراخلاقی میان رییس‌جمهور پیشین فرانسه با عروس ملکه انگلستان، موجی از جنجال را در رسانه‌های انگلیس برانگیخت.

افشای روابط غیراخلاقی "ژیسگار دستن" رییس‌جمهور فرانسه با "پرنسس دایانا" همسر سابق و متوفی پرنس چارلز ولیعهد انگلیس، موجب جنجال و هیاهوی رسانه‌ای در روزنامه‌های انگلیس شده است.

در حالیکه شایعات زیادی درباره نحوه مرگ پرنسس دایانا پس از برخورد شدید خودروی وی با ستون میانی تونلی در مرکز پاریس پایتخت فرانسه همچنان بر سر زبان‌هاست، داشتن روابط عاشقانه میان ژیسگار دستن و وی برای همگان بسیار شگفت‌انگیز شده است.

سردبیران و روزنامه‌نگاران انگلیسی پس از افشای این خبر، از همکاران خود در فرانسه خواسته‌اند هرچه سریعتر در این‌باره تحقیق کنند و آنان را در جریان ماجرا قرار دهند.
تمامی افرادی که به نوعی با پرنسس دایانا روابط نامشروع داشتند، بسیار جوانتر از ژیسگار دستن بوده‌اند زیرا عروس ملکه انگلیس همواره با افرادی که هم‌سن یا تنها کمی مسن‌تر از او بودند، ارتباط برقرار می‌کرد.

روزنامه لوفیگارو نوشت: شاهزاده چارلز ولیعهد انگلیس در سال 1992 به خاطر برقرار کردن روابط غیراخلاقی از سوی دایانا با افراد دیگر از وی جدا شد و تا زمان مرگ مشکوک دایانا در ماه اوت سال 1997 میلادی، وی همواره با افراد و شخصیت‌های مختلف از جمله "دودی الفاید" میلیاردر مصری ارتباط داشت.

خبر روابط عاشقانه میان ژیسگار دستن با پرنسس دایانا توسط یکی از خبرنگاران آزاد افشا شد و از آنجا که تمامی نامه‌های وی توسط "مارگارت" خواهر ملکه انگلیس نابوده شده است، تایید این ارتباط هنوز قطعی نشده است.

به گفته کارشناسان امور اروپا، برخی نخبگان سیاسی فرانسه همواره دارای روابط غیرمشروع و رفتارهای غیراخلاقی هستند که از آن جمله می‌توان به روابط غیراخلاقی "رولان دوما" وزیر امور خارجه سال‌های دهه 80 میلادی این کشور با منشی خود و نیز روابط پنهانی نیکلا سارکوزی رییس‌جمهوری فرانسه با کارولا برونی که باعث جدایی از همسر دومش شد، اشاره کرد.

پرنسس دایانا همسر پرنس چارلز ولیعهد انگلیس پس از اختلاف شدیدی که با دربار انگلیس پیدا کرد و مسایلی که درخصوص روابط وی با افراد خاص مطرح شد، از همسرش جدا شد ولی با توجه به این‌که اقدامات وی باعث تخریب وجهه ملکه انگلیس می‌شد، پنج سال بعد از جدایی در یک سانحه رانندگی مشکوک کشته شد.
 
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: baztabonline.com