اگرچه مریلین مونرو در هنگام حیات به عنوان تسخیرکننده‌ی قلب مردان شناخته می‌‌شد اما ظاهرا فریبندگی وی تنها در همان زمان مؤثر بوده است...

اگرچه مریلین مونرو در هنگام حیات به عنوان تسخیرکننده‌ی قلب مردان شناخته می‌‌شد اما ظاهرا فریبندگی وی تنها در همان زمان مؤثر بوده است. در یک حراجی هیچ‌کس حاضر نشد پولی برای خرید قبری دهد که بر روی قبر مونرو بنا شده است.
یک حراج در آمریکا که برای فروش قبری ترتیب داده شده بود که بر روی قبر مریلین مونرو، ‌ستاره‌ی جذاب سینمای دهه
۱۹۵۰ قرار گرفته است، بدون هیچ گونه نتیجه‌ی موفقت‌آمیزی به پایان رسید. هیچ خریداری تمایلی به پرداخت قیمت اولیه‌ی تعیین‌شده برای خرید این قبر از خود نشان نداد. قیمت قبر را  ۳۴۰ هزار یورو تعیین کرده‌اند. 

پیش از این نیز یک بار دیگر حراجی به همین منظور در ماه اوت سال جاری میلادی برگزار شده بود که آن نیز پس از انصراف خریدار ژاپنی از اعتبار افتاد. در آن زمان این خریدار اعلام آمادگی کرده بود که مبلغ چهار و نیم میلیون دلار جهت تصاحب این قبر بپردازد.

مریلین مونرو در یکی از آرامگاه‌های نامدار شهر لس‌آنجلس به خاک سپرده شده است و هم‌اینک کسی که در قبر بالای وی دفن شده بازرگانی به نام "ریچارد پانچر" است که ۲۳ سال پیش درگذشت. بیوه‌ی این بازرگان دلیل به حراج گذاشتن قبر همسرش را، پرداخت آخرین قسط خانه‌اش در بورلی هیلز اعلام کرده است. بیوه‌ی این بازرگان آمریکایی تصمیم دارد پس از فروش قبر همسرش وی را در آرامگاه خانوادگی دفن کند. 

چندی پیش شخصی، قبر مجاور مریلین مونرو را با پرداخت مبلغ ۷۵ هزار دلار خرید.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: dw-world.de
 
مطالب جالب دیگر:
ده ابداع بزرگ صد سال اخیر!
روشی جدید برای تمیز کردن سی دی با موز!
40 مورد از کم هزینه ترین لذت‌های دنیا!
مردی که 96درصد بدنش از مو پوشیده شده است!! (+عکس)
یک کوسه عاشق یک ماهیگیر شده است!! (+عکس)
تصاویر شکسته شدن پای یک دختر از زانو در درگیری با پلیس!