علی آقا به مناسبت تولد این بازیگریک ست کامل کیف و گرمکن ورزشی به عنوان هدیه تولد به اوتقدیم کرد...
 
پروین این روزها بدون توجه به مناصب احتمالی و گمانه زنی های پیرامونش، حسابی سرگرم فعالیت های ورزشی خودش است.
در این روزها که جام جهانی فوتبال، تمام اتفاقات ریز و درشت ورزش دنیا را تحت شعاع قرار داده، بزرگان فوتبال ایران هم به رغم غیبت حسرت بار (!) تیم ملی در جام جهانی، چشم به بازی های فستیوال بین المللی فوتبال دارند.
 نام علی پروین که به سلطان سرخپوشان معروف است طی روزهای اخیر بیشتر از گذشته بر سر زبان‌هاست و هر از گاهی بعضی از باشگاه‌های لیگ برتری نام او را به عنوان عضو هیئت مدیره یا مدیر فنی و سایر سمت‌ها اعلام می‌کند.
نود در حاشیه روزر خود آورده است علی پروین، سلطان قلب های طرفداران پرسپولیس یکی از بزرگانی است که با جدیت جام جهانی را پیگیری می‌کند، اما در عین حال از انجام فعالیت های فوتبالی خود هم غافل نیست. حالا که پرسپولیس در اردبیل اردو زده بد ندیدم دوستداران پروین را در جریان فعالیت های جدید علی آقا قرار بدهیم. پروین که به موازات عضویت نصف و نیمه در هیأت مدیره استیل آذین، کاندیدای عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس و گزینه اصلی انتخاب به عنوان مدیر فنی تیم های ملی بود، این روزها بدون توجه به این مناصب احتمالی و گمانه زنی های پیرامونش، حسابی سرگرم فعالیت های ورزشی خودش است.
 
ملاقات مصطفی زمانی با پروین
اما حال بشنوید از ملاقات یکی از هنرپیشه های مطرح کشورمان با علی پروین ... مصطفی زمانی بازیگر سریال یوسف پیامبر(ع) که با درخشش در این سریال و هنرمندی در فیلم سینمایی آل، صاحب جایگاه بلند مرتبه ای در تلویزیون و سینمای ایران شد، به دعوت سعید ترابی، پیشکسوت خوشنام فوتبال ایران و رفیق صمیمی پروین، به مجموعه ورزشی سرخپوشان آریا رفت و با علی آقا و سعید پرورش (مدیریت سرخپوشان آریا) دیدار کرد.
در حاشیه ملاقات مصطفی زمانی با علی پروین، علی آقا به مناسبت تولد مصطفی زمانی یک ست کامل کیف و گرمکن ورزشی به عنوان هدیه تولد به این بازیگر تقدیم کرد. جالب است بدانید مصطفی زمانی بعد از دریافت هدیه تولد از پروین، به حاضران گفت: این که علی آقا برای آدم جشن تولد بگیرد و یا به کسی هدیه تولد بدهد، واقعاً افتخار بزرگی است.
مصطفی زمانی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با مدیریت مجموعه ورزشی سرخپوشان آریا، درباره ملاقات با علی پروین گفت: "همه می‌دانند علی آقا یکی از بزرگان فوتبال ایران است و قطعاً دیدار با چنین بزرگمردی برای من افتخار محسوب می‌شود. با علی آقا درباره مسائل فوتبال حرف زدیم که البته بیشتر حرف هایمان جنبه خصوصی داشت، اما به هر حال از این که فرصتی پیش آمد و از نزدیک با علی پروین صحبت کردم خوشحالم."
 
زمانی هم به طرشت می‌رود
مصطفی زمانی که علاقه خاصی به فوتبال دارد، قرار است از این پس از فرصت های استراحت خود استفاده کند و برای همراهی علی پروین در بازی های فوتبال دوستانه و به اصطلاح رفاقتی به طرشت برود. دوستداران پروین منتظر خبرهای داغ تر از فعالیت های علی آقا باشند.
 
امروز؛ نوه سلطان وارد می‌شود
علی پروین امروز همراه نوه خود (والا رضا پسر آرش فرزین و لادن پروین) به مجموعه انقلاب می رود و نوه اش را در آکادمی فوتبال علی پروین ثبت می کند. در حالی که این روزها نونهالان و نوجوانان بسیاری در آکادمی فوتبال پروین ثبت نام کرده اند، علی آقا ضمن ثبت نام نوه اش والا رضا، دیداری هم با شاگردان آکادمی فوتبال خود خواهد داشت. علی پروین به همراه تنی چند از پیشکسوتان فوتبال ایران نظیر سعید ترابی و... امروز عملکرد مربیان و بازیکنان حاضر در این آکادمی را هم زیر نظر می‌گیرد.
  
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: fardanews.com
 
مطالب جالب دیگر:
پدر گوینده مشهور هم از ایران رفت
دستمزد 200میلیون تومانی محمدرضا گلزار برای بازی در فیلم جدید!!
بررسی تأثیر جالب دعا بر مغز انسان
دلایل علمی تغییر فصل‌ها را بشناسید
به دنبال اسرار سنگ‌های رونده در دره مرگ... (+عکس)