چندی قبل برخی از سایتها و روزنامه ها مطلبی تحت عنوان...

چندی قبل برخی از سایتها و روزنامه ها مطلبی تحت عنوان "نیم متر قبر مرا کمتر عمیق کنید" با مضمون وصیت نامه حسین پناهی منتشر کردند. از آنجا که سیمرغ نیز به انتشار جدیدترین مطالب اقدام می نماید، مطلب فوق را تحت عنوان "وصیت نامه جالب و متفاوت بازیگر سینما" منتشر کرد. اما متاسفانه اخیرا توسط خانواده این مرحوم مطلع شدیم که چنین مطلبی صحت ندارد و مطلب فوق صرفا یک نوشته طنز بوده است که همین امر باعث آزردگی خاطر خانواده محترم مرحوم حسین پناهی شده است.
بنابراین، موسسه فرهنگی هنری "هات پلات" که وابسته به هنرمند فقید «حسین پناهی» می‌باشد، با ارسال نمابری خواهان انتشار توضیحی پیرامون وصیت نامه ایشان می‌باشند:

 

با سلام و احترام
توضیحی پیرامون "وصیتنامه" حسین پناهی

موسسه فرهنگی هنری "هات پلات" وابسته به خانواده حسین پناهی با ارسال نمابری انتساب نوشته‌ای تحت عنوان وصیتنامه به حسین پناهی را تکذیب کرد.
در توضیح این موسسه آمده است، اخیرا مطلبی طنز تحت عنوان "نیم متر قبر مرا کمتر عمیق کنید" در برخی از سایت‌ها و روزنامه‌ها منتشر شد که هیچ ارتباطی با این هنرمند فقید ندارد. در این تکذیبیه آمده است وصیت نامه مذکور هیچ ارتباط و شباهتی به ساختار نوشتاری و ادبیات حسین پناهی ندارد و با مسبب اصلی انتشار آن برخود جدی و قانونی خواهد شد.
حسین پناهی آدم عجیب و غریبی نبود، او را به خاطر افکار فلسفی، معصومیت و تنهایی‌هایش دوست داریم. اینکه عده‌ای با سوءاستفاده از شخصیت هنری ایشان، احساسات دوستداران او را که کم هم نیستند به بازی بگیرند، در شان فرهنگ و هنر ما ایرانیان نیست.

                                                    با تشکر
                                                   آنا پناهی
                       موسسه‌ی فرهنگی هنری هات پلات
 
تهیه و تدوین:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب جالب دیگر:
وصیت نامه فوق العاده زیبا و متفاوت بازیگر مرحوم!
تصاویر بهنوش بختیاری و مادرش!!
دوچرخه سواریِ عاشقانه!! (+عکس)
مدل جدید حجاب والت دیسنی برای زنان کارمند مسلمان! (+عکس)
اسامی مورد علاقه پسر و دختر تهرانی!؟
عکس: جشن فارغ التحصیلی افسران زن ارتش افغانستان در کابل!
علاقه مهناز افشار به طلا!! (+عکس)