معین خمس و زكات خود را هر ساله پرداخت می‌كند، در ماه‌ها حرام و روزهای وفات كنسرت برگزار نمی‌كند و عواید برخی از كنسرت‌هایش را به یكی از موسسات خیریه معروف تهران اهدا می‌كند...
 
هرچند چندی پیش خبری مبنی‌بر دعوت از نصرالله معین در سایت‌ها منتشر شد، اما این بار یكی از اقوام نزدیك این خواننده لس آنجلسی خبر از دعوت دوباره از معین برای بازگشت به ایران خبر داده است.
به گفته او با توجه به شرایط پیش آمده به احتمال زیاد معین به زودی به ایران سفر خواهد كرد.
این فرد سپس در اظهاراتی به تطهیر معین پرداخته و او را فردی بسیار مذهبی، معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و مخالف غرب معرفی كرده است.
بر اساس اظهارات این فرد، معین خمس و زكات خود را هر ساله پرداخت می‌كند، در ماه‌ها حرام و روزهای وفات كنسرت برگزار نمی‌كند و عواید برخی از كنسرت‌هایش را به یكی از موسسات خیریه معروف تهران اهدا می‌كند.

این فرد خبر داده كه این خواننده لس آنجلسی از انتشار خبری مبنی بر كنسرت او در رژیم صهیونیستی بسیار ناراحت شده و تاكید كرده كه برای ایرانیان كلیمی در نیویورك برنامه اجرا كرده و به سرزمین‌های اشغالی سفر نكرده است.
وی در توضیح علت خروج معین از ایران در اوایل دهه شصت گفت كه این خواننده جهت مداوای چشمش از ایران خارج شده و قصد دیگری نداشته است.
به گفته او معین به علیرضا.الف از خوانندگان مطرح سنتی ایرانی علاقه وافر دارد و می‌خواهد با بازگشت به ایران بر روی جوانان با استعداد كار كند.
وی خاطر نشان كرده است كه او برای دیدن خانواده‌اش در ایران لحظه‌شماری می‌كند و با توجه به اینكه وی فعالیتی علیه نظام نداشته و با توجه به دعوت‌های صورت گرفته هیچ مشكلی برای ورود به ایران ندارد و به احتمال زیاد در آینده نزدیك این خواننده به ایران سفر خواهد كرد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jahannews.com
 
مطالب جالب دیگر:
حرکت احمقانه زنی که عشق رانندگی بود!! ( + عکس )
مردی که برای خوش گذرانی با زن موردعلاقه خود از همسرش اخاذی کرد!!
زن سیاه پوست از شوهر سیاه پوستش، صاحب یک فرزند سفید پوست با چشمان آبی شد!! (+عکس)
معروف ترین فوتبالیست زن جهان! ( + عکس )
زنی که یک بار به دریا رفت، حالا 10ساله که پشیمان است!! (+عکس)
عکس طنز: خیلی مخلصم!!
زن و شوهری با قد و قامتی عجیب!! (+عکس)