مجله مشهور پیپل (People) آمریکا اخیرا با انتشار رتبه بندی جدیدی که به نظر می رسد...

یک نشریه معتبر آمریکایی در آخرین شماره خود قذافی را بالاتر از بازیگران هالیوودی همچون "آنجلینا جولی" قرار داده و وی را برنده جایزه زیباترین چشم جهان در سال 2011 معرفی کرده است.
مجله مشهور پیپل (People) آمریکا اخیرا با انتشار رتبه بندی جدیدی که به نظر می رسد برای جذب بیشتر مخاطب صورت گرفته 5 شخصیت دارنده زیباترین چشمهای جهان را معرفی کرد. 
بر این اساس، در رتبه پنجم این رده بندی "دی لورینتیس" مجری ایتالیائی برنامه های تلویزیونی قراردارد. "چارلیز ترون" و "کریستین کریک" بازیگران هالیوودی رتیه های چهارم و سوم را به خود اختصاص داده اند و "آنجلینا جولی" نیز در رتبه دوم قرار دارد.
 
 
 
اما بخش غیرمنتظره این جوایز به رتبه نخست باز می گردد. مجله پیپل که اعلام کرده این رتبه بندی را در پی انجام یک نظرسنجی گسترده منتشر کرده جایزه نخست زیباترین چشم جهان در سال 2011 را به "معمر قذافی" دیکتاتور لیبی اختصاص داده است.
مسئله خنده دار و مضحک قضیه این است که آنان در مجله خود تصویری از قذافی را در کنار گزارش قرار داده اند که در آن اثری از زیبایی در چشمان قذافی دیده نمی شود.
به هر حال شاید این هم تلاشی باشد در آمریکا برای جذب مخاطبان بیشتر که این روزها به اصلی ترین منابع درآمدزای جهان رسانه تبدیل شده اند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com
 
مطالب جالب دیگر:
دختر 21ساله ای که به عنوان جذاب ترین دزد دنیای اینترنت انتخاب شد!! + عکس
عکس: در پناه مادر!
عکس: همایون شجریان کودک در آغوش محمدرضا شجریان
عکس: چهره واقعی تینا آخوندتبار بدون فتوشاپ!
عکس: تفاوت جالب همسر بوش و همسر پادشاه عربستان!!
عکس های جدید آنجلینا جولی و برد پیت در حال پیاده روی!