جین در این رابطه میگوید: همیشه فکر میکردم زنانی که با یک نگاه عاشق میشوند و با مردان بیگانه از ملیت دیگری ازدواج میکنند دیوانه اند اما...

جین جانسون یک زن انگلیسی است که در سفری که به افریقا و کشور مراکش داشته است با یک مرد صحرا نشین مراکشی آشنا شده و بعد از 6 ماه با او ازدواج کرده است.
او اکنون به سبک بادیه نشینان عرب زندگی میکند و برای اینکه بتواند با دوستانش در تماس باشد چند ماه از سال را به کشورش سفر میکند.
 

جین در این رابطه میگوید: همیشه فکر میکردم زنانی که با یک نگاه عاشق میشوند و با مردان بیگانه از ملیت دیگری ازدواج میکنند دیوانه اند اما وقتی خودم " عبدالطیف " را دیدم همه این افکار به نظرم پوچ و بی معنی بود.


او جریان آَشنایی اش را به دوستانش گفت و هدفش را برای سفر به مراکش و ازدواج با یک عرب را برای دوستانش بازگو کرد اما همه آنها او را از این کار منع کردند اگرچه او نهایتا تصمیمش را عملی کرد و با عبدالطیف ازدواج کرد و اکنون به عنوان همسر رسمی وی در قبیله او زندگی میکند.


او یک زن فعال اجتماعی است که نویسنده هم هست و همه ترسش از این بود که همسرش مخالف فعالیتهای او باشد اما شوهر او همه جا کنارش است و حمایتش میکند و بزرگترین مشوق اوست. آنها خیلی زود زبان همدیگر را یادگرفتند و با هم همراه شدند.


همسر او که چند سالی از او کوچکتر است در ماههای سرد سال یک رستوران سنتی را اداره میکند و در فصلهای گرم هم به انگلستان سفر کرده و به نقاشی تابلوهای رنگ روغن میپردازند.
جین اخیرا داستان ازدواجش را به همراه بخشی از زندگینامه اش در یک کتاب منتشر کرد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: parsnaz.ir

مطالب جالب دیگر:
آماری بسیار خواندنی: زنان و مردان غریبه چند دقیقه به یکدیگر نگاه می‌کنند؟!!
غمگین‌ترین سگ جهان! (+عکس، اگر انسان حساسی هستید، نبینید!)
چگونه دیگران را ببخشیم؟!
اسم‌های محبوب ایرانی‌ها و اسم‌های عجیب و غریب!!