چیزهایی وجود دارد که ممکن است انجامش توسط سوپر قهرمانان یا افراد افسانه ای انجام شود؛ مانند نصف کردن گلوله در هوا، اما سامورایی های مدرن می توانند این کار را در عالم واقعی انجام دهند...

چیزهایی وجود دارد که ممکن است انجامش توسط سوپر قهرمانان یا افراد افسانه ای انجام شود؛ مانند نصف کردن گلوله در هوا، اما سامورایی های مدرن می توانند این کار را در عالم واقعی انجام دهند.
ایسائو ماچی که شمشیر بازی را از سن 5 سالگی یاد گرفته و تمرین کرده است، قادر به نصف کردن گلوله شلیک شده از تفنگ است. وی این کار را بعد از شلیک گلوله از تفنگ BB GUN از فاصله 21 متری انجام می دهد. گفتنی است سرعت گلوله 200 مایل بر ساعت است که ایسائو می تواند بدون مشکل انرا با شمشیر از وسط دو نصف کند.



وی مدیر مدرسه سامورایی است و به دانش آموزان خود تمرین های سخت یاد می دهد. هماهنگی چشم و دستان او بقدری دقیق است که باعث شده نامش در گینس ثبت شود. او را شمشیر زن بی همتا در جهان لقب داده اند.
کاری که او می کند تقریبا با چشم غیر مسلح نمی توان به وضوح دید و به همین خاطر دعوت فیلمسازان را برای دیدن صحنه شمشیر زنی و نصف کردن گلوله پذیرفت. فیلمی که از او گرفته شد با لنز فوق پیشرفته بود و با 250 برابر سرعت آن کند شد تا اینکه این صحنه به وضوح دیده شد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir

مطالب جالب دیگر:
دختر 20 ساله ای که چهار بار خودش را زیر مترو تهران پرت کرد!!
زن ۳۷ ساله ای با شانزده زایمان، زنی که هرسال باردار می شود!!+ عکس
عکس: خطای فاحش پلیس در ثبت جریمه برای یک خودرو