درست است که دهها موسسه و مرکز حمایت از حقوق حیوانات در کشورهای اروپایی حضور دارند اما ظاهرا در بسیاری از اقدامات ضدحقوق این زبان بسته ها، خبری از این موسسات نیست مگر اینکه افکار عمومی تهییج شوند...

درست است که دهها موسسه و مرکز حمایت از حقوق حیوانات در کشورهای اروپایی حضور دارند اما ظاهرا در بسیاری از اقدامات ضدحقوق این زبان بسته ها، خبری از این موسسات نیست مگر اینکه افکار عمومی تهییج شوند.
در جدیدترین نوع از این افشاگری ها، رفتار وحشیانه در کشتارگاه اسب‌‌‌ ها با این حیوان نجیب، اعتراضات شدید دوستداران حیات ‌وحش را در انگلستان برانگیخته است. فیلم‌‌‌های منتشر شده نشان می ‌دهد که اسب‌‌‌ها را قبل از کشتن، زخم می ‌زنند و قبل از کشتن وارونه آویزان می‌کنند تا خون ‌شان را جمع‌ آوری کنند.
برخی از اسب ‌‌‌ها را که به علت بیماری یا زخمی شدن قابل درمان نیستند برای کشتن به این مکان می ‌‌آورند اما قبل از کشتن، با میله‌ ای فلزی به جان اسب می‌ افتند تا خونش را بریزند. آمار‌‌ها نشان می‌دهد که تعداد قتل عام اسب ‌‌‌ها در بریتانیا طی 5 سال گذشته دو برابر شده است.



پس از انتشار فیلم‌‌‌ های مربوط‌ به زجرکش کردن اسب‌‌ ‌ها و بروز اعتراضات شدید مردمی، مجوز کشتار در این سلاخ ‌خانه لغو شده و کشتارگاه موقتا تعطیل شده است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
شنیده بودین عربها خیلی مایه دار هستن؟ با این تصاویر بیشتر باور می کنید!
چگونه با هر نوع شخصیت موثرترین ارتباط را برقرار کنیم؟
اطلاعات جدید درمورد ویتنی هوستون; او به قتل رسیده است؟!