تا به حال شده است که سعی کنید کتاب را برعکس گرفته و آن را بخوانید؟اگر این کار را کرده باشید حتما متوجه آن شده اید که این کار فشار زیادی به چشمان وارد می کند. "Bojana Danilovic" خانمی...

تا به حال شده است که سعی کنید کتاب را برعکس گرفته و آن را بخوانید؟اگر این کار را کرده باشید حتما متوجه آن شده اید که این کار فشار زیادی به چشمان وارد می کند. "Bojana Danilovic" خانمی از صربستان است که از یک بیماری نادر رنج می برد. بیماری او همه دانشمندان  پزشکان را معجب نگه داشته است و آن ها نمی توانند نظر درستی در مورد این بیماری بدهند.
این خانم 28 ساله تمام دنیا را سر و ته می بیند و هیچ چیز برای او صاف نیست. او از بیماری مغزی نادر به نام علمی "SOP" رنج می برد. در این شرایط چشمان او همه چیز را درست می بیند اما مغزش تمام دنیا را برعکس می کند.
البته با اینکه دانشمندان نام و شرایط این بیماری را می دانند اما هیچگاه قادر به رفع مشکل نبوده اند و همچنین نمی توانند دلیل اصلی آن را نیز پیدا کنند. تا به حال چند مورد بسیار کم ر تاریخ از این بیماری دیده شده است.



او از همان بچگی تمام کارهای خود را به صورت برعکس انجام داده است برای مثال راه رفتن را ابتدا برعکس یاد گرفته است و مادرش چند سال تنها درس راه رفتن به او آموخته است.
 او همچنین نوشتن برعکسی نیز دارد به طوری که از پایین صفحه آغاز میکند و سپس در بالای صفحه آن را تمام می کند پس از نوشتن کاغذ را برگردانده و نوشته تکمیل و قابل خواندن می شود. او حتی در هنگام کار کردن نیز مانیتور و کیبورد را برعکس روی میز قرار می دهد.
شرایط زندگی برعکس"Bojana " باعث بروز مشکلاتی مانند تمسخر دوستان در کودکی و یا دوری از جامعه را برای او به همراه داشته است. مادر او همچنان امید دارد پزشکان راهی برای درمانش پیدا کنند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
آیا رونالدو باعث جدایی مانکن معروف از نامزد سرشناسش شد!! + عکس
اتفاق چندش آور: زنی که با همسر و دوست پسرش زیر یک سقف زندگی می کند!+عکس
پادشاهی که عاشق زنان بسیار چاق بود!! + عکس