شما احتمالا عکس زیر را دیده اید. دو توله ی بامزه 8 ماهه در یک تخت کوچک در پناهگاه حیوانات، رودرروی یکدیگر خوابیده اند درحالیکه پاها و پنجه های هرکدام در اطراف دیگریست...
شما احتمالا عکس زیر را دیده اید. دو توله ی  بامزه 8 ماهه در یک تخت کوچک در پناهگاه حیوانات، رودرروی  یکدیگر خوابیده اند درحالیکه پاها و پنجه های هرکدام در اطراف دیگریست. این خواهر و برادر، به نام جفری و جرمین، طرفداران جهانی پیدا کرده اند. وحال آنکه  آنها چیزمهمتری یافته اند:خانواده ای که آنها را می پذیرد.



بین این سگ ها پیوند قوی ای وجود دارد. جفری نابینا است، و جرمین بطورکامل وبه معنای واقعی کلمه بعنوان  سگ راهنما عمل می کند. این جفت در خیابان های فیلا دلفیا رها شده بودند، و سرانجام از(اپریشن اوا)  یک پناهگاه بدون سودومخالف کشتار حیوانی،سر درآوردند. وعکس آنها در16نوامبرمنشرشد.سپس تصویری توسط انجمن شهرچسترجهت جلوگیری از ظلم به حیوانات (CCSPCA) برداشته شد، و در 48 ساعت، بیش از 10،000 نفر از سراسر جهان برای پذیرش آنها ابراز علاقه کردند.



مالکان جدید جفری و جرمین ، ورونیکا مک کی و جاناتان هاچمن. – اهل اسپرینگ فیلد وایالت پنسیلوانیا - هرگز این عکس معروف را قبل از ملاقات این جفت ندیده بودند. به گفته مک کی، اوبعد از دریافت یک ایمیل ازدوستی که اخیرا یک سگ نژاد شی هواهوا ازآپریشن اوا پذیرفته، به شوهرش درباره ی توله ها ایمیلی ارسال کرد .این زوج خواستار پذیرش این دو سگ شدند. هاچمن همان روز( 20 نوامبر) به پناهگاه مراجعه کرد.بگفته ی هاچمن آنها جذاب ترین سگ هایی هستند که تا کنون دیده.

قبل از انتشارعکس،آنها دوماه در پناهگاه تحت مراقبت قرار گرفته بودند.در طول دوران بهبودی معلوم شد که جفری برای گردش و حرکت به جرمین وابسته است واین جفت باید با هم پذیرفته شوند.کلودیا گاتیرز،رییس موسسه می گوید:ما از میان هزاران جستجو و صدها درخواست به دنبال عالی ترین زوج بودیم.جاناتان و ورونیکا رابطه ی شگرفی دارند و من می دانم آنها متقابلا درک یکسانی از رابطه ی بین جفری وجرمین خواهند داشت.
بگفته ی هاچمن سگ ها بسیار سازگارند.آنها شاد و واقعا بامحبت اند و همیشه با هم هستند.آنها به راحتی در منزل جدیدشان مستقر شدند.معمولا همدیگر را لمس می کنند و حتی از یک ظرف غذا می خورند.جرمین  بینی اش را روی ظرف می گذارد،اما شروع به خوردن نمی کند تا زمانی که جفری هم به آنجا برسد.هاچمن همچنین قصد دارد از طریق فیسبوک و صفحات اجتماعی طرفداران این دو سگ را از وضع آن ها با خبر کند

تهیه و ترجه: گروه سرگرمی سیمرغ/ز.خساره
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

مطالب جالب دیگر:
جزئیاتی از زندگی بلند قد ترین مرد جهان و همسرش!! + عکس های جالب
سه نکته ای که باعث چاقی ما می شوند اما متوجه آنها نیستیم!!
3 عکس جالب از نیوشا ضیغمی که کمتر دیده اید
آخرین لامبورگینی گالاردو از خط تولید خارج شد+تصاویر