آقای وو دکی، برنده خوش شانس یک دستگاه BMW صفر کیلومتر شد. البته مسابقه ای که وو در آن شرکت کرد مسابقه ای عادی نبود و آقای وو برای رسیدن به این جایزه باارزش درد زیادی را تحمل کرد...
آقای وو دکی، برنده خوش شانس یک دستگاه BMW صفر کیلومتر شد. البته مسابقه ای که وو در آن شرکت کرد مسابقه ای عادی نبود و آقای وو برای رسیدن به این جایزه باارزش درد زیادی را تحمل کرد.

در مسابقه ای تبلیغاتی که در روز یکشنبه گذشته در منطقه شاپینگبا در جنوب غربی چین برگزار شد، وو دکی با 20 شرکت کننده دیگر رقابت کرد و ساعت ها روی یک پا ایستاد. آنها اجازه داشتند که فقط یک دست خود را روی این خودرو بگذارند. وو به مدت 7 ساعت و 26 دقیقه روی یک پا ایستاد و خودروی BMW X1 به قیمت 300 هزار یوآنی را برد.



البته وو نتوانست رکورد جهانی گینس را بشکند. زیرا این رکورد فعلاً در دست سورش هواخیم قرار دارد که به مدت 76 ساعت و 40 دقیقه روی یک پا ایستاد.

این مسابقه از اول مارس شروع شد و صدها شرکت کننده را جذب کرد. حدود 140 نفر در سه دور حذفی بالا آمدند و 20 نفر به مسابقه نهایی رسیدند. آخرین دور مسابقه از همه دشوارتر بود و بسیاری از شرکت کنندگان از هوش رفتند. مسابقه از ساعت 9:30 صبح آغاز شد و تا ساعت 1 بعدازظهر مسابقه به اوج خود رسید. در این موقع به شرکت کنندگان اجازه داده شد تا نوک پای دیگر خود را برای استراحت زمین بگذارند، ولی زیر پایشان آرد پاشیدند تا کسی تقلب نکند و به پاشنه اش استراحت ندهد.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir



مطالب جالب دیگر:
چهره ترسناک نوزادی که به تازگی به دنیا آمده است!! + عکس
عکسی تکان دهنده از نژادپرستی در آمریکا!
فکر می کنید در 1ساعت مشترکان ایرانسل چند پیامک فرستادند؟!
شباهت دختر مدونا به دوران جوانی خودش! + عکس
عذرخواهی بازیگر چینی بخاطر خیانت به همسرش رکورد شکست!!