خانم معلمی که 19 کودک را در خودرو کوچک خود سوار کرده بود توسط پلیس جریمه شد. این خانم معلم که مربی یک مهد کودک در افریقای جنوبی است 19 بچه دانش آموز را در خودرو رنوی کوچک خود سوار کرده...
خانم معلمی که 19 کودک را در خودرو کوچک خود سوار کرده بود توسط پلیس جریمه شد. این خانم معلم که مربی یک مهد کودک در افریقای جنوبی است 19 بچه دانش آموز را در خودرو رنوی کوچک خود سوار کرده و عازم مدرسه بود که توسط پلیس متوقف شد. افسران پلیس با دیدن این صحنه کاملا شوکه شدند چراکه این خانم معلم با اقدام عجیب و خطرناکش 4 بچه را در صندلی جلو 6 بچه را در جای بار و بقیه بچه را در صندلی عقب روی هم سوار کرده بود.



در همین حین یک روزنامه نگار محلی که در آن مکان حضور داشته است از این صحنه ها عکس گرفت و یک شاهد عینی دیگر نیز که این صحنه را در نزدیکی فروشگاهی که مربی بچه ها را برای گردش برده بود دید و با پلیس تماس گرفت و پلیس راه خودروی وی را سد کرده و بچه ها را پیاده کرد. او گفته بود تنها مسیر یک مایلی فروشگاه تا مدرسه را طی می کرده است.

به گفته پلیس بچه ها از این حرکت معلمشان کاملا هیجانزده و راحت به نظر می رسیدند که با دیدن پلیس کم کم نگران شده و گریه کرده بودند. این معلم در صحبت با خبرنگاران گفته بود این اولین بار است که این بچه ها را با خودرویش جابجا می کند اما قبلا 12 بچه دیگر را نیز با این وسیله جابجا کرده است. پلیس این راننده خاطی را به پرداخت 100 دلار جریمه محکوم کرد.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : irannaz.com



مطالب جالب دیگر:
عکس از چهره تیارا دختر رضا صادقی
شلوار جین سفید رنگ مخصوص خانم ها!! + عکس
دوختن لب و چشم یک زن در عربستان!! + عکس
اضافه وزن اسکارلت یوهانسون بخاطر بارداری! + عکس
عکس: شیر وحشی در صندلی عقب ماشین در دبی!!