رستورانهای زنجیره ای امریکایی برند معتبر KFC که در زمینه تهیه و توزیع انواع " مرغ سوخاری " فعالیت دارد از محصول جدید این شرکت رونمایی کرد. این محصول جدید سرو صدای زیادی در اینترنت به پا کرده است...
رستورانهای زنجیره ای امریکایی برند معتبر KFC که در زمینه تهیه و توزیع انواع " مرغ سوخاری " فعالیت دارد از محصول جدید این شرکت رونمایی کرد. این محصول جدید سرو صدای زیادی در اینترنت به پا کرده است.
در معرفی این محصول آمده است : دستبند مخصوص KFC مناسب برای روز خواستگاری و یا پیشنهاد دوستی و جشن تولد آنکه دوستش دارید. این دستبند شامل یک تکه مرغ سوخاری به همراه گل های زیبا و رنگارنگ است که به صورت دستبند روی مچ دست قرار میگیرد.





تا کنون بیش از 250000 نفر از تبلیغات این محصول در یوتوب بازدید کرده اند. این محصول 20 دلار قیمت دارد و تا کنون بیش از400 قطعه از آن به فروش رسیده است و به نظر میرسد استقبال خوبی از این محصول در شعبات این برند مطرح صنایع غذایی به عمل آمده است.
مدیران این رستوران زنجیره ای میگویند این غذاها همخوانی خوبی با سلیقه مشتریان دارد. رئیس یکی از شعبات KFC میگوید  این دستبندهای خوردنی با مشارکت آشپزان حرفه ای این برند و کارشناسان گل آرایی تهیه شده است.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: pardad.ir


مطالب جالب دیگر:
2 عکس از بهاره رهنما در هند
چهره ترسناک نوزادی که به تازگی به دنیا آمده است!! + عکس
عکسی تکان دهنده از نژادپرستی در آمریکا!
فکر می کنید در 1ساعت مشترکان ایرانسل چند پیامک فرستادند؟!
شباهت دختر مدونا به دوران جوانی خودش! + عکس