متخصص جراحی عمومی در شهرستان پارس‌آباد عصر امروز بعد از عمل جراحی این زن 24 ساله اظهار داشت: این سوزن دو سال بود در معده بیمار گیر کرده و بیمار از وجود آن بی‌خبر بود..
متخصص جراحی عمومی در شهرستان پارس‌آباد عصر امروز بعد از عمل جراحی این زن 24 ساله اظهار داشت: این سوزن دو سال بود در معده بیمار گیر کرده و بیمار از وجود آن بی‌خبر بود.
دینا امامی تصریح کرد: خانم 24 ساله از دو سال قبل از درد معده و دفع خون از دهان در حجم کم هنگام سرفه شکایت داشت که در مراجعات مختلف به پزشک قرص آنتی اسید دریافت می‌کرد ولی نتیجه‌ای برای بیمار نداشت.

این متخصص جراح عمومی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در مراجعه اخیر او به پیمان گوران فوق تخصص گوارش، بیمار اندوسکوپی فوقانی شده و وجود جسم خارجی یعنی سوزن خیاطی در معده بیمار تأیید شد.

امامی اضافه کرد: نکته جالب توجه این است که این بیمار یک خیاط است و از بلع سوزن اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌گوید که اکثراً در محل کار نهار خود را صرف می‌کند.
وی در ادامه بیان کرد: بالاخره بعد از عکسبرداری شکم و مشاهده سوزن خیاطی و پس از مشاوره با دکتر گوران، عمل جراحی برای خارج ساختن سوزن از معده بیمار آغاز شد.

امامی یادآور شد: برای خارج کردن هر جسم خارجی از معده دو روش وجود دارد اندوسکوپی از راه دهان و جراحی اما در مورد اجسام نوک تیز مثل همین بیمار خارج‌سازی با آندوسکوپ نباید انجام گیرد چرا که خطر ورود ناگهانی آن به ریه یا خطر سوراخ شدن مری نیز وجود دارد به همین دلیل جراحی تنها روش برای این کار بود
این جراح عمومی ادامه داد: با برش کوچک روی معده به دلیل وجود شیره گوارشی و چین‌های فراوان مخاط معده یافتن سوزن کار ساده‌ای نبود اما بالاخره در ناحیه فوندوس معده سوزن یافت شد.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : farsnews.com



مطالب جالب دیگر:
نکات خواندنی درمورد زندگی خصوصی انریکه ایگلسیاس!! + عکس
دختر موتورسوار تهرانی باعث چپ شدن یک ریو شد!! + عکس
آموزش: چگونه از محیط نرم افزار Word عکس برداری کنیم؟
عکس های جدید از شیلا خداداد به همراه همسر و فرزندش
اس ام اس خنده دار روز زن