یک سایت سرگرمی پرتغالی لحظات جالبی از یک دوربین مخفی دیدنی را برای کاربران به نمایش گذاشته است که سرشار از خلاقیت و فوق العاده دیدنی و در عین حال ترسناک است...
یک سایت سرگرمی پرتغالی لحظات جالبی از یک دوربین مخفی دیدنی را برای کاربران به نمایش گذاشته است که سرشار از خلاقیت و فوق العاده دیدنی و در عین حال ترسناک است. در تصاویر این دوربین مخفی در ابتدا دختر بچه ای با موهای پریشان در تاریکی شب در گوشه ای تاریک نشان داده میشود که در حال گریه کردن است و به نظر میرسد از مشکلی رنج میبرد. برخی از رهگذران از روی دلسوزی به او نزدیک میشوند تا مشکلش را جویا شوند.

دختر بچه صورتش را در میان انبوه موهای پریشانش پنهان کرده و زمانیکه عابران به اندازه کافی به او نزدیک میشوند ناگهان چهره وحشتناکی را می بینند که بیشتر شبیه زامبی های فیلم های ترسناک است. عکس العمل هر بیننده ای در مقابل این صحنه وحشتناک فرار است اما این دختر بچه ترسناک مسیری را به دنبال عابران وحشتزده میدود .  شوکه شدن و فرار کردن عابران پیاده بی خبر از همه جا و عکس العمل آنها بسیار خنده دار است اما چهره گریم شده و ترسناک این دختر بچه نیز باعث وحشت و دلهره در این کلیپ جالب می باشد.









گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : pardad.ir


مطالب جالب دیگر:
بالاخره سنگ قبر همسر بنیامین نسیم حشمتی گذاشته شد! + عکس
گران قیمت ترین ساعت زنانه جهان!! + عکس
اقدام عجیب یک هکر برای تبریک گفتن به همسرش!!
نرم افزار "ورد فارسی! پشتیبانی از مایکروسافت‌ ورد 2007
کارتون روز: حرکات نمایشی با موتورسیکلت!