دیمیتری ریبولوفلف، اولیگارش روسی، با حکم دادگاه مبنی بر پرداخت 4.5 میلیارد دلار به همسر سابقش، النا ریبولوفلفا، نصف ثروتش را از دست خواهد داد و این طلاق تبدیل به گرانترین طلاق تاریخ خواهد شد...
دیمیتری ریبولوفلف، اولیگارش روسی، با حکم دادگاه مبنی بر پرداخت 4.5 میلیارد دلار به همسر سابقش، النا ریبولوفلفا، نصف ثروتش را از دست خواهد داد و این طلاق تبدیل به گرانترین طلاق تاریخ خواهد شد.
مارک بونانت، وکیل النا گفت که این حکم صادر شده از سوی دادگاه ژنو بی سابقه بوده و پیروزی کامل برای النا محسوب می شود.
با این حال، سرگئی چرنیتسین، سخنگوی ریبولوفلف می گوید این طلاق هنوز هم برای این اولیگارش "پیروزی" محسوب می شود، زیرا این زوج حدود شش سال است که بر سر تقسیم اموال مبارزه می کردند تا اینکه بالاخره النا پس از 23 سال زندگی مشترک، درخواست طلاق به دادگاه تقدیم کرد.



طبق لیست میلیاردرهای 2014 فوربس، کل ثروت ریبولوفلف حدود 8.8 میلیارد دلار تخمین زده شده است. او بیشتر ثروتش را از فروش 6.5 میلیارد دلاری سهامش در بزرگترین کارخانه کود پتاسیمی روسیه در سال 2010 بدست آورده است. او همچنین مالک باشگاه فوتبال موناکو است که تیم او در لیگ برتر فوتبال فرانسه بازی می کند.

در سال 2008 ربولوفلف با خرید ملک Maison de L'Amitie ("خانه دوستی") در پالم بیچ از دونالد ترامپ به قیمت 95 میلیون دلار، خبرساز شده بود. در سال 2012 نیز اکاترینا، دختر ریبولوفلف، گران قیمت ترین آپارتمان منهتن، یعنی پنت هاوسی در ضلع غربی سنترال پارک، به قیمت 88 میلیون دلار خریده بود.

وکلای ریبولوفلف نسبت به تصمیم دادگاه استیناف خواهند کرد و این مبلغ را زیر سوال خواهند برد. تتیانا برشدا، وکیل ریبولوفلف، گفت: «قطعاً این حکم مجدداً بررسی خواه شد و بنابراین با توجه به وجود دو مرحله استیناف در سوئیس، رأی دادگاه قطعی و نهایی نیست.»



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : bartarinha.ir


مطالب جالب دیگر:
ماسک صورت و دست ویژه ریکی مارتین برای زیبایی و جوان ماندن! + عکس
10 توصیه برای بالا بردن امنیت رایانه و کاربر
عکس جالب و قدیمی که شبنم قلی خانی از پدر و مادر و خواهر برادرش منتشر کرد!
صحنه ای عاطفی بین بچه فیل و مادر مرده اش!! + عکس
فندکی که سیگاری ها را شرمنده می کند! + عکس