اینکه فردی 40 سال با قلب سوراخ سوراخ زندگی نماید باید آنرا از معجزه های پزشکی دانست...
اینکه فردی 40 سال با قلب سوراخ سوراخ زندگی نماید باید آنرا از معجزه های پزشکی دانست.
قلب یکی از عضوهای حساس بدن می باشد.عملکرد نادرست آن موجب اختلالات فراوان در بدن فرد می گردد. اما اینکه فردی 40 سال با قلب سوراخ سوراخ زندگی نماید باید آنرا از معجزه های پزشکی دانست. ایان 43 ساله در مسابقات دوچرخه سواری شرکت نموده بود.این مسابقات از سوی انجمن خیریه قلب شهر پرستون برگزار شده بود.

ایان تقریبا 20 مایل از مسابقه را طی ننموده بود که دچار سرگیجه شد و مجبور به ترک مسابقه گردید.وی می گوید داشتم فاصله بین منچستر تا بلک پول را طی می کردم که به مدت 5 تا 10 ثانیه دچار سرگیجه شدم و سپس به نفس نفس افتادم و مجبور شدم از دور مسابقه خارج شوم. هنگامی که به پزشکم مراجعه نمودم اظهار نمود طپش معمولی قلب بوده و چیز مهمی نیست.



اما هنگامی که ایان جهت اطمینان بیشتر به سونوگرافی رفت پزشکان دو تا سوراخ در قلب ایان پیدا نمودند. گوشه سمت راست قلب او نیز ورم نموده بود که به گفته خودش مانند بادکنک بالا امده بود. پزشکان در ادامه آزمایشات در قلب او 14 سوراخ حیرت اور دیگر را مشاهده نمودند که انرا بیشتر یک نوع معجزه پزشکی می دانستند.
اینکه فردی بتواند از اول تولد، 4 دهه بدون اینکه متوجه شود قلبش سوراخ سوراخ است و مانند سایر افراد عادی زندگی نماید چیز عجیبی بنظر می رسید.
ایان که به عنوان پستچی فعالیت می نماید از همان کودکی علاقه به فوتبال و راگبی داشته و اکنون در پیاده روی استاد است.او اکنون دوران معالجه و بهبودی خود را پشت سر می گذراند و در پایان معتقد است سبک فعالش در زندگی جانش را نجات داده است.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jamnews.ir


مطالب جالب دیگر:
عکس یادگاری الناز شاکردوست و حسام نواب صفوی و و علی ضیا در فرودگاه
جنجال ازدواج یک خواهر و برادر!! + عکس
عکس هایی از حال و احوال این روزهای جمکران
جالب ترین کلاه ایمنی موتورسواران! + عکس
کارتون روز: تفاوت مردم عادی و سرمایه داران در گرفتن وام از بانک!