علم و فناوری، یکی از حوزه هایی است که در سال های اخیر به دلیل استقبال مخاطبان بسیار درآمدزا بوده و ثروت های هنگفتی را عاید سرمایه گذاران کرده است...
علم و فناوری، یکی از حوزه هایی است که در سال های اخیر به دلیل استقبال مخاطبان بسیار درآمدزا بوده و ثروت های هنگفتی را عاید سرمایه گذاران کرده است.
بسیاری از سرمایه گذاران بخش های آی.تی و حوزه علم فناوری را زنان تشکیل می دهند. اما معمولا این بانوان ثروتمند را کمتر دیده یا می شناسیم درصورتی که نقش این زنان در شرکت هایی مانند اچ.پی، یاهو، مایکروسافت، گوگل و غیره ... مثال زدنی است.

معرفی ثروتمندترین زنان حوزه آی تی و فناوری در سال 2014 میلادی

جینی رومتی

وی اولین مدیر عامل زن شرکت بزرگ IBM است و اطلاع دقیقی از درآمد وی در دسترس نیست اما به طور تقریبی 16 میلیون دلار عنوان شده است.
 

ماریسا مایر

وی در قسمت هایی از گوگل مانندGmail , Google News ، Google Maps فعالیت داشته تا در سال 2012 به عنوان مدیر عامل جدید شرکت یاهو منصوب می شود. وی یکی از جوان ترین مدیران یاهو محسوب می شود. دارایی وی بیبش از 300 میلیون دلار تخمین زده شده است.

 
شرلی سندبرگ

وی یکی از مدیران فیس بوک بوده و تنها زن عضو هیات مدیره فیس بوک محسوب می شود که حدود یک میلیارد دلار از سهام غیر قابل واگذاری این شرکت را در اختیار دارد. سندبرگ، یکی از زنان میلیاردر دنیا نام گرفته است.


مگ وایتمن

مدیر عامل شرکتHP است. ثروت وی بیش از دو میلیارد دلار تخمین زده شده است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com


مطالب جالب دیگر:
بیماری عجیب پسر بچه ای که پوست بدنش خاکستری رنگ می شود! + عکس
آنجلینا جولی برای زیبایی صورتش چه هزینه هایی می کند؟!!
خواستگاری 4000 نفر از مانکن بلژیکی در جام جهانی!! + عکس
گوشی جدید هواوی Ascend P7 با دوربین 13مگا پیکسلی عرضه شد + عکس
عکس جدیدی که احسان خواجه امیری از خود و پسرش منتشر کرد